مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران همش اسیب میبیند

1393/11/4 17:22
نویسنده : میترا
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران گلی مهران جان امروز دوست دارم از اتفاقاتی که برات افتاده بگم

چند روز پیش پیش من بودی داشتی میرفتی که گرفتمت و پیشانی شما خورد به تک پوش دست من و پیشانی شما خراش برداشت و خون امد و پیشانیت مثل یع گردو امد جلو همان وقت تک پوش را دراورد بابات میگفت تک بندت را بده برفروشم باباجون میگفت بنداز دور... شبش باید میرفتیم زارچ موهایت را رختم روی پیشانیت کسی نبیند وگرنه همه چیزیم میگفتند خدا را شکر کسی انروز پیشانیت را ندید

 

امروز تو خانه خودماندبودیم هی میرفتی پیش کمدت و میگتی بالا من شما را میذاشتم روی اولین قفسه کمد. و موظبتان بودم بردمت تو حالا شما دوباره رفتی کنار کمد بالا اولین طبقه کمد و افتادید دوباره پیشانیت سیاه و کبود شد تازه دوجاش سیاه شده مثل گردو امده جلو ..... هنوز جرعت نکردم به مامی جون و باباجون بگم افتادی .....

حالاگرفتی خوابیدی همش داری صدمه میبینی روزی نیست که نخوری زمین و جایت سیاه نشه

مهران جان عاشق 123 هستی و از مبل یا بالا بلندی بپری پایین و ما خیلی از این پریدنات میترسیم

مهران جان یک ماه پیش مهمان داشتیم شما هم خودتان را صاحب خانه میدانستید هی جلو مهمانان میرفتی پیش اتیلا و هی میزدی و قفس اتیلا و جیق میزدی یک دفعه نگاه به مهمانان کردی و اتیلا دستت را کرد تو دهن و گاز گرفت انگشت وسط دور تا دورش زخم شده بود شما بعد از پنج دقیقه گریه دوباره میرفتی پیش اتیلا و باهاش بازی میکردی

چند روز پیشم دوباره رفته بودی کنارش دوباره گازت گرفت اما اینبارم ارام گازت گرفت البته شما گریتان را کردید

امروز یک سال و چهار ماه ده روزت هست

مهران جان از شما میپرسم عشق من کی میگی مهما میگم عمرم کی میگی مهما زندگیم کی میگیه مهما

پس تو زندگی من عمر من عشق منی

عشقمم دوست دارم

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان اعظم
6 بهمن 93 23:39
سلام میترا جون بلا به دور باشه. امشب یکدفعه دلم هوای مهران جون رو کرد گفتم بیام عکساای قشنگش رو ببینم که این پست رو خوندم. ان شالله همیشه سالم باشید
نیرا
15 بهمن 93 15:54
اخیی ناراحت شدم، انشالله که دیگه این طوری نمی شه بوس واسه مهران کوچولو خصوصی
نازگل
30 تیر 94 17:58
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!