مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران گلی دست بزن پیدا کرده

1393/11/16 14:37
نویسنده : میترا
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران گلی 

مهران جان دوهفته هست خیلی بد نشدی دست بزن پیدا کردی هم ما ها را میزنی هم بچه ها را میزنی

مهران جان جند روز پیش بابا جلیل خواب بود شما رعتید پیشش و هی میگفتی پیش پیششسس بعدش یکدفعه یکی سیلی چسبید تو گوش بابا جلیل 

 مهران جان چند روز پیش همراه ماِمی جون نقاشی میکشیدید که چند بار تو حال خودت بودی ناگهان چند تا دستت را محکم زدی تو صورت مامی جون. 

جمعه پیش که خانه مادر جون بودیم ی( یاسمن هنوز چهار دست و پا میره) شما رفتید و نشستید روی کمر یاسمن ......

این چند تا از کارهای بدت هست که نوشتم

مهران جان دیروز رفتم پاساژ و برای شما. کت لباس شلوار برای عیدت خریدم. شما انقدر تو پاشاژ شیطونی کردی. من سعی کردم بیشتر بغلت کردم . هر وقت هم میخواستم لباس پرو کنم هی از دست ما فرار میکردی

.  مهران جان 12 بهمن. ما جشن دعوت بودیم ساعت 6 رفتیم جشن تا ساعت 8 شما تو ان دو ساعت نخندیدی. نه دست زدی نه هیچ کاری میکردی فقط دخترها که دست و جیغ میزدنند را نگاه میکردی 

بعدش رفتیم خانه. چون 12 بهمن تولد دایی بود شام رفتیم بیرون 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی امیرحسین جونی
18 بهمن 93 2:18
عزیزم چه دست بزنیم پیدا کرده