مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران کلماتی که خوب میگه

1393/11/20 8:52
نویسنده : میترا
799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران گلی خوبی

مهران جان. دو ماهی هست که اگر کار. بدی انجام بدی یا ببینی اتفاقی خاصی افتاده شما میگید آخ این اختم با صدای بلند و کشیده. و ما از دست شما  میخندیم. 

مهران جان دیروز بود ما میخواستیم بریم بیرون به باباجون گفتم شما را تو خانه نگهدارد که شما وقتی فهمیدی من چی گفتم با سرعت امدی پیش من و گفتی من میام. که مجبور شدیم شما هم ببریم

مهران جان کلماتی که خوب میگی 

بابا.                                      نه

مامان.                                  دایی

منم.                                      بع بع 

انار.                                       این

اهو.                                        اب

الله.                                         در در 

بالا بالا بالا البته شعر میخوانی.   گل گل گل اینم. شهر میخوانی

چیزای بیشتری بلدی فعلا یادم نیومد 

مهران یادم رفته بود این تو پست قبلی بنویسمیک روز مانده بود به تولد دایی

 من پرسیدم فردا تولد کی شما جواب دادی. دایی گفتم فردا تولد کی گفتی داییاااا صداتم زبت. 

مهران جان اگر چیزی بگیم بیار با سرعت میری و ان چیز را میاری میگیم گوشی من بیار گوشی من و میاری گوشی مانی جون میری میاری کلن چیزی بهت بگیم زودی انجام میدیم 

وقتی میبرمت تو حیاط میگم رو پله بشین من برم تو بیام شما رو پله میشینی تا برگردم.....

مهران گلی مامان خیلی دوست دارد..........

امروز یک سال و چهارماه و بیست و شش روزت هست

 

پسندها (4)

نظرات (2)

بابا و مامان
23 بهمن 93 11:06
مامان اعظم
27 بهمن 93 9:52
سلام میترا جون ماشالله مهران جون و کلمات قشنگی که می تونه بگه. _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤