مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران و خاطراتش با عکس

1394/1/20 8:58
نویسنده : میترا
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران جان خوبی پسر گلم ؟........

مهران جان پنج شنبه پیش که 13 فرودین بود رفتیم کوه ان روز به شما خیلی خوش گذشت ان روز شما الاغ سواری هم کردید.  جوجه کباب خوردی.  اب بازی کردید. توپ بازی کردید . اینم از 13 بدر شما فردا شم شما. از خواب بیدار شدید دیدیم کامل صورتتان سوخته بود اینم از افتاب کوه .......

مهران جان حالا شما بیشتر چیزهای که میشنوید را تکرار میکنی

این هفته یاد گرفته از ما سوال میپرسی هر چیز را که میبینی میپرسی چی چیه ؟ ما هم باید جواب بدید هی تکراری میپرسی چی چیه مثل مانتوی من اورده بود هی میگفتی چی چیه من میگفتم مانتوی مامان هست حدود 20 بار از من پرسیدی و من هم گفتم مانتو هست......گ

دیروز خانه مادرجونت بود ماشاالله خیلی بد شدی چند بار که نسترن را زدی و چند بار هم یاسمن را زدی باحاجیت هم خیلی رو یاسمن حساس هست چقدر از دست شما حرص خورد.........

مهران جان کم کم میخواهم می می را از شما بگیرم انشالله از اول اردیبهشت خدا کمک کند دارم تمرین میکنم از الان و خیلی کمتر به شما شیر بدم انشاالله خدا کمک کند و شما خیلی اذیت نشید.......

مهران مامان خیلی دوست داره

دردانه ای مامان هست

عشق من

دوست دارم 

💖💞💗💕

مهران جان امروز 1 سال و 6 ماه و 27 روز سن داری

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان زهره
20 فروردین 94 9:39
سلام سالتون مبارک امیدوارم سالی پراز شادی وسلامتی رو سپری کنید سال بر شما به خیروخوشی
مامان الهام
20 فروردین 94 10:32
سلام گلم. عزیزم واسه از شیر گرفتن به نظره من خیلی زوده؟به پیشنهاد دکتر میخای اینکارو بکنی یا خودت تصمیم گرفتی؟هر وقت فرصت کردی بیا وب گل پسرم و جواب بده چون امیرعلی همسن مهران جان هستن به هم فکریتون نیاز دارم. ممنون.
پریسا
20 فروردین 94 11:08
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
kosar
25 فروردین 94 14:31
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان الهام
25 فروردین 94 23:28
سلام گلم. بله نظرتون به دستم رسید و ممنون از اینکه وقت گذاشتید و جوابه سوالمو دادید.اره خانومی اگه ضعیف شدید حتما از شیر بگیرش . منم امیرعلی اکثر موقعه ها فقط شیر میخوره و از خوردن غذا طفره میره اما خب خودم ضعیف نشدم . انشالله که این پروسه رو با موفقیت طی کنید منم براتون دعا میکنم. بازم ممنونم
مامان فریده
3 اردیبهشت 94 17:26
سلام گلم سال نو مبارک خوبی ماشالا مهران خیلی ناز شده ببوسش
مامانی امیرحسین جونی
23 اردیبهشت 94 16:05
همیشه به تفریح ایشاالله سال جدید براتون سال خوبی باشه میترا جون زود نیست یه خرده ؟ اگه از شیر گرفتی مهران گلی و بگو منم از تجربت استفاده کنم البته من اگه بشه 2 ماهه دیگه میگیرمش ولی فک کنم سخت باشه چون الان وابستگیش خیلی زیاده امیدوارم راحت باشه واسه شما