مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران 19 ماهگردش و 16 دندانش

1394/2/3 15:14
نویسنده : میترا
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

مهران گلی خوبی

مهران جان 19 ماهگردت با تخیر مبارک 

مهران عزیزم خیلی حرف میزنی اما نمیفهمیم چی میگی 

 تازگیها یاد گرفتی و میگی الله اکبر و همش نماز میخوانی

چند روز پیش تو خیابان ت بغل مامی بودی مامی جون خواست ببرتان تو ماشین که شما مسجد دیده بود بخاطر مسجد چقدر مامی را زدید و میگفتید الله. 

مهران جان 27 اردیبهشت یکی دیگه از دندانهایت نیش زد. الان فکر کنم حدود 16 دندان داشته باشی این دندان خیلی اذیتت میکند بهانه گیری میکنی غذا نمیخوری 

دیشب خانه مادرجونت بودیم ظهر که شد همینجور جیغ زدید تا خوابتان کردم دوباره اخر شبم که شد همینجور جیغ زدی .......

مهران جان مامان دوست داره

ل

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

♥ایدا♥
6 اردیبهشت 94 18:55
سلام ماشاالله کوچلوی شیرین بامزه ای دارید خداحفظش کنه اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم به من سربزنید
مامانی امیرحسین جونی
23 اردیبهشت 94 15:59
19 ماهگیت مبارک مهران تپلی خودم که الله و اکبرم میگی