مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

11 و 12 دندان مهران

1393/10/10 15:59
نویسنده : میترا
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران جان چند وقت هست وقت نمیکنم بیاییم برات از خاطراتت بنویسم .................

مهران جان 11 و 12 مرواریدتم به سلامتی نیش زد 11 مرواریدت یک سال و سه ماهت بو و 12 مرواریدتم یک سالو سه ماه و شانزده روزت شکفت.................

مهران جان تو تا از دندان های پایین شما خیلی به هم چسبیده همش چیزی میره لاش و من باید به زور چیزی که رفته وسط دندانهایت  بکشم بیرون ...............

 

پسندها (5)

نظرات (5)

❈ کوثر❈
11 دی 93 8:04
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان بردیا شیطون
12 دی 93 15:13
مبارک باشه گل پسر......
مامانی رادین
13 دی 93 0:14
مامان روشا
20 دی 93 0:40
مبارک باشه عزیزم بااجازت لینکت کردم
امیرعلی
23 دی 93 22:58
سلام. لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم دندون پسر از قطره اهن سیاه نشه؟ شما قطره اهن دادید؟