مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

عکس ازحمام بردن مهران

1392/7/21 13:33
نویسنده : میترا
936 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته رفتیم بازار که مانتو بخرم نیم ساعت اول مهران تو

کالسکه خواب بود اما وقتی بیدار شد می می میخواست من که هنوز

بلد نیستم بیرون می می بهش بدم  پاساژ را گذاشت رو سرش اخرین

مانتو فروش را نگاه کردم و پسندیدم فروشنده گفت خانم بیایید این جا

شیرش بدید . 

 

وقتی رفتم خانه دیدم که مانتو کمی برام تنگ هست وقتی ادم نی نی

داره نمی تواند خرید کند . 


سلام امروز مهران گلم  را بردیمش حمام شد مثل دسته گل اینم

عکسش فقط دختر ها نبینند که پسرم خجالت نکشد عکس با سانسور... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی آریا
21 مهر 92 12:54
سلام دوست عزیز منم دوماه دیگه نی نی ایم میاد پیشم وبلاگتون قشنگه از وبلاگ پسر نازم آریا جون دیدن فرمایید.
مامان فرشته کوچولو
21 مهر 92 14:29
اوه میترا جون من اصن بیرون نمیتونم برم تازه الان یه خورده دستم اومده وقت آزادم و تنظیم میکنم بازم خوبه تو یه خریدی رفتی همین شیر دادنشون یه کم سخته قربون این دسته گل خدا حفظش کنه


مامان محمدطاها
30 مهر 92 16:27
عافیت باشه


سلامت باشی