مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

فرزند عزیزم امروز که هفته 34 بارداریم هست خاطرتی از اولین بارداریم را مینویسم

1392/5/9 17:02
نویسنده : میترا
471 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال قبل از بارداریم همه نوع ازمایشی را داده بودم و همه چیزم خوب بود                                                     

پارسال قبل از ماه رمضان بود که بی بی چک را استفاده کردم و مثبت بود                                                                                                                 

 از همان اول حالت تهوع شدید داشتم از صبح تا شب حالت تهوع

ویارم هم به ترشی بود عاشق چیزهای ترش بودم یک دون شیرینی هم

نمیتوانستم بخورم                                                                                                 

با هزاران سختی روزها میگذشت بیحال و کسل و خسته و همش

خوابیده بودم و پروای هیچ کاری را نداشتم                                                           

چند باری دکتر رفته بودم گفته بود همه چیزم خوبه  هفته نهمم بود باید

میرفتم دکتر وقت گرفتم و رفتم                                                                        

دکتر فشارم را گرفت و گفت خوبه روی تخت دراز بکش صدای قلبش را

بشنویم اما صدای قلبی را نشنید                                                                                                                 

گفت باید سونو شوی وقتی مامانت را سونو کرد به مادر بزرگت گفت

این دست و پای بچه هست اما تکان نمیخورد گفت شما برید

پیش یکی دیگه دکتر که سونو داخلیش بکنه                                                                                 

زنگ بابات و پدر بزرگت زدیم و گفتم دکتر صدایی قلب

بچه نمیاد  وقتی دکتر سونوم کرد گفت انشا الله دفعه

بعد بازم خواسته باشید سنو داخلی که خیالتان راحت باشه

                                                                   

و  پیش دکتر خودم رفتم و گفت فردا پس فردا برای

کورتاژ و بیستم شهریور بود که رفتیم برای کورتاژ آن

روز تو بیمارستان برام خیلی سخت گذشت                       

 

بعد چند روز پیش دکترم رفتم گفت سه ماه تا شش ماه باید جلوگیری کنی



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

reyhaneh
18 مرداد 92 12:18
میترا جان. خوندن خاطره ات من رو یاد دو سال پیش خودم انداخت. راستش بارداری اول من هم خاطره تلخی برام داشت با این فرق که این بارداری جون خودم رو هم به خطر انداخت طوری که یک سال منع بارداری داشتم. وارد جزئیاتش نمی شم که برام ناراحت کننده است. ولی امیدوارم که هر دومون نی نی هامون رو به سلامتی به دنیا بیاریم به سلامتی به شادی. حس می کنم که می تونیم با هم دوست باشیم موافقی؟
مامانی محمد طاها
31 مرداد 92 18:11
مامانی یه چیز بگم ناراحت نشو
این پست اول رو حذفش کن بزار وبلاگت پراز شادی باشه



تا روزهای تلخ نباشه قرار نیست روز های شادی برسه و این روزهای شادرا قدرش را بیشتر میدانیم و میدانیم برای این شادی ها چه سختی کشیدیم