مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

خندیدن پسرم تاج سرم

1392/8/13 13:49
نویسنده : میترا
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم یک هفته هست اغون وقون میگی وقتی باشما حرف

میزنیم شما نیشتون از کجا تا کجا باز هست بی دندونیت پیدا میشه

صبح ها که پوشاکت را عوض میکنیم شروع به خندیدن میکنید  روز ها

که خانه هستیم مامان جان زنگ میزند گوشی را نزدیک گوشت میکنم

شما گوش میکنیدو میخندید  وقتی می می میخوری نگاه به من میکنی و

اقون وغون میگی 

عزیزم  من و بابا خیلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
13 آبان 92 16:33
الـــــــــــــــــــهي بگردم من خاله فدااااات
مامان ماهان
13 آبان 92 16:35
واقعا خيلي زود ميگذره ياد ماهي ام افتادم اخخخخخخخ كه چه دلچسبه اولين خنده هاي تموم وجودمون
مامان دیبا
13 آبان 92 17:59
سلام
خدا پسر خوش تیپ تون رو حفظ کنه
ایشالا زیر سایتون بزرگ شه
وبلاگ خوشملی هم داره


مرسی گلم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 18:29
آخ الهی من قربونش برم
نازنین پسرو
جانم یاد پسر خودم افتادم
اما من اون موقع ایمنترنت نداشتم براش ثبت کنمش
خدا حفظش کنه
ماشالله خیلی نازه
قربونش بشم
تو رو خدا یه ماچ گنده بکنش از طرف من
دلم ضعف رفت عکسشو دیدم
ای جانم


همین الان یک بوسش کردم
ماری
14 آبان 92 16:04
خدا حفظش کنه عزیزم من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید


منم شما را لینک کردم
مامان ماهان
14 آبان 92 17:59
باز محرم شد و دلها شکست/
از غم زینب دل زهرا شکست.
باز محرم شد و لب تشنه شد/
از عطش خاک کمرها شکست.
آب در این تشنگی از خود گذشت/
دجله به خون شد دل صحرا شکست.
قاسم و لیلا همه در خون شدند/
این چه غمی بود که دنیا شکست؟


مرسی مامان ماهان
lمامان آیناز
15 آبان 92 0:08
جونم فدات میترا جون خدا حفظش کنه


با اجاز هات لینکت کردم


شما هم اگه دوس داری لینک کن












مریم
16 آبان 92 9:03
سلام وبلاگ قشنگی دارین
ماشالله گل پسرتون م خیلی خوشگله و نازه خدا حفظ ش کنه براتون


سلامت باشی مرسی به وبلاگ پسرم سرزدی