مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

پسرم میگه بابون

1392/8/27 12:11
نویسنده : میترا
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان خوش خنده ای مامان نفس مامان

مامان قربون خنده ات برم چند روز هست که قش خنده دیروز من داشتم

با دست هات نرمش و ورزش میکردم شما قش خنده وبعد دست هایت

را به لپ ها یم میزدم شما قش خنده وصدای خنده شما کل خانه

میپیچد داخل دهن شما را میبینیم ای پسر بی دندان. از این که دستت

هایت را به لپم بزنم خوشت میادقهقههقهقهه

 

 وقتی هرکسی  با شما حرف میزن شما شروع میکنید به  اقـــــــــون و اقون

وقون    هقون   گگون  بابون  ابون  هههههم  و غیره .... که ان وقت ادم دوست

داره شمارا بخورد خنده

راستی مهران جان  همیشه که شما خوشحال هستی شما همش در

حال موشت زدن هستید   دستت مشت هست وداره دستت را بالا و

پایین میکنی و پایت را جمع و باز میکنی  و اگر شکمم جلوای شما باشد

پا خورده خوشمزهخوشمزهخوشمزه

 

مهران جان امروز بردیمت حمام و الان خوابیدی هر پنج روز بک بار میبریمت

حمام Ö

 

مامان خیلی دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان الینا
27 آبان 92 15:02
سلام .ممنون که به ما سر زدی عزیزم.ماشاءالله به این پسر خوش خنده.همشیه لبش خندون باشه و سالم.
مامان ماهان
27 آبان 92 17:18
سلام گل پسر خاله الهي فدات بشم فداي حرف زدنت عزيزخاله خاله خيلي مريضه سرماي شديدي خوردم دوستت ماهي هم مريضه گلم
میترا
پاسخ
عزیزم خیلی ناراحت شدم انشاالله همیشه شما و گل پسرتان سالم باشید
مامان الناز
27 آبان 92 17:25
سلام عزیزم حضرت علی اصغر پشت و پناهت باشه
میترا
پاسخ
آمین
مامان لي لي
27 آبان 92 17:35
عزيزم با افتخار به جمع دوستاي گل اوا پيوستي پسر نازت و خدا حفظ كنه😘
میترا
پاسخ
موجب افتخار ما هست
مامان لي لي
27 آبان 92 18:32
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان میخندیم،... چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ میکنیم و چه ارزان به اخمی میفروشیم لذت باهم بودن را، چه زود دیر میشود و نمیدانیم فردا می آيد و شاید ما نباشیم...
میترا
پاسخ
زیبا نوشتی
سارا
27 آبان 92 19:36
ممنون عزیزم که اومدی. ماشاالله به این پسر خندون و پر انرژی علی من هنوز انقدر نمیخنده تقریبا خنده هاش سایلنته
میترا
پاسخ
سارا
27 آبان 92 19:46
لینکت کردم عزیزم
میترا
پاسخ
منم شمالینک کردم
گل اندام بانو
27 آبان 92 21:05
انشاالله که همیشه خنده رو لب هات باشه
میترا
پاسخ
مامان ماهان
28 آبان 92 13:27
کجا هستی؟؟؟ به آسمان نگـــــــــــــاه کن... بگذار دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست...
سودابه
28 آبان 92 14:34
ای جانم...............ایشالا همیشه خندون باشه گل پسریمون..
میترا
پاسخ
مرسی سودابه جون که وبلاگ پسرم سرمیزنی
مامان لي لي
28 آبان 92 18:12
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
میترا
پاسخ
باباحسين
28 آبان 92 21:45
ممنون كه سر زديد از طرف ما هم پهلوان مهران را بوس كنيد آخه مشتاشو بد جوري به طرف ما هدف گرفته
میترا
پاسخ
مامان لي لي
29 آبان 92 2:46
به پاس خوبیهایت هربار كه از ذهنم میگذری لبخند پرمهر خدا را برايت آرزو ميكنم......