مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

دوست و دوشمن مـــــــــــــهران

1392/8/30 15:33
نویسنده : میترا
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامان  مبخوام دوست و دوشمنت را  بهت معرفی کنم

اسمش آتیلا هست داد میزنه میگه مهران بیا  مهران دوست دارم

 مهران بیا بوس بده 

عاشق اسباب بازی های شما هست

 دیروز پارک فرشت را اوردم خانه مامی جون و شما را خواباندیم توش و

شما برای اولین بار با اسباب بازیت

بازی کردی و دست به عروسکش میزدی.... 

 اتیلا که از خانه اش امده بیرون امد طرف پارک فرشت و کمیی گازش

گرفت و زیاد پسندش نشد 

امروز صبح  هم از خانه امد بیرون رفت طرف ماشینک و خرابش کرد 

امروز بغل مامی جون  بودبی و اتیلاامد پیش مامی جون و گازش گرفت 

اتیلا با منم دوشمن هست همیشه به منم حمله میکند 

عزیزم هر وقت با شما حرف میزنیم اتیلا هم داد میزنه و به شما

حسودی میکنه

اینم عکس اتیلا

مهران در پارک فرش

مهران داره میره دست بزنه به عروسک ها

مهران در حال حرف زدن با خودش

پسرم تاج سرم 

قلبمامان دوست دارهقلب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان الناز
30 آبان 92 16:34
عزیزم چه پسر بدیه این اتیلا جیگر تو پسری من بخورم
میترا
پاسخ
مامان آیناز
30 آبان 92 17:19
فدات بشم گل پسری تاج سری خاله قربونت بره
میترا
پاسخ
مرسی به وبلاگ پسرم سرزدی
مامان لي لي
30 آبان 92 18:20
ميبينم كه شمام كاسكو دارين مثل ما البته شما دوتا😉 ببوس ناز پسرو راستي نزارش نزديك اونا گرده هاي ريز سفيدي كه موقع پرزدن پراكنده ميكنن أصلا خوب نيست براي بچه ها واسه همين ما فندق (كاسكو مون) رو نزديك در خروجي گذاشتيم
میترا
پاسخ
اره داریم اما یکی داریم دوتا عکس با هم گرفتم . دست گاه بخار سرد روشن میکنیم که گرده ها تو هوا پخش نباشند
مامان لي لي
30 آبان 92 18:20
خصوصي💛💛💛
مامان لي لي
30 آبان 92 18:25
خصوصي هوارتا
مامانی محمد طاها
2 آذر 92 0:11
سلام عکسهای پسرکتون خیلی نازه از پیدا کردن وبلاگ پسرکتون خیلی یخوشحال شدم رمز رو خصوصی گذاشتم
میترا
پاسخ
من هر چی گشتم رمز ندیدم
هدیه خداوند
2 آذر 92 9:25
چه قالب قشنگی مبارکه
میترا
پاسخ
اره خودم هم خیلی پسندم هست. کارش درست هست.
مامان لي لي
2 آذر 92 15:07
به به ميترا جونم، گپ خودموني آت تو حلقم💔💔💔💔
میترا
پاسخ
ماری
2 آذر 92 15:50
خدا پسرتو حفظ کنه
میترا
پاسخ
مامان لي لي
2 آذر 92 16:10
خصوصي خواهر خوبم🌸🌸🌸🌸
میترا
پاسخ
OK
سارا
9 آذر 92 11:09
آخی شما کاسکو دارین؟؟؟؟ من هم عروس هلندی داشتم اما فعلا به خاطر علی بردمش خونه مامانم.دلم واسش تنگ شده
میترا
پاسخ
ما هم عروس هلندی داشتیم اما بخاطر کاسکویمان فروختیمشبازم به ما سربزن
مامان الهام
9 آذر 92 13:27
انشالله که همیشه باهم دوست باشن
میترا
پاسخ
انشاالله