مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

جـــشــن ســیـــســـمـــونــی فـــســقــلـــی

1392/5/31 17:28
نویسنده : میترا
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر فسقلیم 25مرداد جشن سیسمونیت بود همه  فامیل را

دعوت کرده بودیم  برای بعداز ظهر به صرف شیرینی و شربت و میوه

 

 زندایی های خودم هم از تهران امدند وخیلی کمک کردند و مهمانی

دست انها ومادر بزرگت بود فامیل باباتم مثل همیشه دیر امدند دیگه

وقت اذان بود که رسیدند

 

وقت رقصیدن بود من رفتم وسط لباسم کمی تنگ بودو آن نافم مثل نوک

گنجیشک در زده بود ما که ان وسط قر میدادیم و همه بهم میخندیدند و

بعد هم سیسمونیت را نشان دادیم و در اتاقت را باز کردیم  تا چند روز 

دیگه عکس های اتاقت را میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ریحانه
2 شهریور 92 11:53
سلام . مبارکه عزیزم. به سلامتی .کاش عکسای سیسمونیش رو هم بذاری


سلام ریحانه جون حجم عکسها را باید کم کنم
مامان فرشته کوچولو
3 شهریور 92 4:50
پس دوستم زودی بیا عکسارو بزار که من دیگه طاقت ندارم