مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

پـــســر شــیـــطـــون بـــا دســـت کـــوچـــک

1392/5/22 17:27
نویسنده : میترا
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خیلی شیطون شدی تازگی ها یاد گرفتی دستت را زیر

دلم سمت راست میبری دیشب دستت را احساس کردم مشت کرده

بودی و منهم نوازش میکردم خیلی دستت کوچولو هست قربون مشت

کردنت برم پسر شیطون


چند روز پیش رفتم پیش  اقای دکترم وقتی سونوگرافی رادید برای شما

قرص های تقویتی نوشت  که تا وقت به دنیا امدنت تپل تر

شوی..  

وقتی به اقای دکتر گفتم میخواهم زاییمان تو آب داشته باشم گفتند مردم

 

 

تا نصف روز اب ندارند بخورند تو میخوای تو آب زاییمان کنی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هديه
23 مرداد 92 13:45
سلام ميترا جونم مرسي كه سرزدي لينكت كردم خانومي خوشحالم باهات آشنا شدم بوووس من هنوز اينكه بتونم پسر گولمو دست و پاشو تشخيص بدم نشده ايشالا بتونم
مامان فرشته کوچولو
24 مرداد 92 0:12
سلام میترا جون شما کجا میخوای زایمان کنی؟ یعنی طبیعی میخوای زایمان کنی




من برای یزد هستم . بیمارستان مجیبیان فعلا خدا خواسته باشه طبیعی هستم.


مامانی محمد طاها
31 مرداد 92 18:01
سلام مامانی تشکر از لینک شما هم با افتخار جز دوستان من شدین