مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران در ده ماهگی و ششمین مروارید . عکس

1393/5/13 19:17
نویسنده : میترا
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران جان عزیز من  خوشکلم مهران جان ماه رمضانم به پایان رسید  و روزهای گرمی را داریم سپری میکنیم هوای مثل هر سال گرم هست  مهران جان از اول تابستان  مامان هفته سه بار صبح ها ساعت 8 شما را میذارم پیش مامی جون و میرم  باشگاه تا ساعت 11 صبح که شما چند باری تو خواب گریه میکنید و اروم میشید و دوباره میخوابید  و مثل همیشه شما پسر گلی هستید ...........................

مهران جان امروز شما 10 ماه و بیست روزت هست امروز 13 مرداد میباشد  .................

مهران جان شما در 10 ماه و 6 روزگی ششمین دندانت در امد تبریک برای ششمین مرواریدت ...............            مهران جان الان که دهنت باز میکنی  دیگه شش تا دندانت کامل پیدا هست  ........................

مهران جان شما در 10 ماهگی کلمات جدیدی را یاد گرفتی که .........

شما قبلا ماما می ممممممممممم و دددددددددددددددددددددد را میگفتید  اما در 10 ماهگی ..........

داغ داغ داغ  را میگید  اگر چای پیش ما باشد  ما میگیم داغ و  شما هم  میگید داغ  داغ داغ و دستتان را بالا و پایین میکنید ................

نازیییییییی  ودست روی صورتمان میکشی و  نازمان میکنید  و میگی ناسی.......................

الو  میگید .  گوشی را میگیرید و میگید ادو ....................

مهران جان تو این ماه ما بیشتر بیرون هستیم خیلی سرم شلوغ هست که  خرید عروسی  میکنیم  که دیشب رفتیم برای عروس طلا خریدیم وبابام هم برای من گردنبند   .....................

مهران جان ماشاالله به شما خیلی شیطون هستید  من روزی دو کیلومتر دنبال شما میکنم صد بار که از پله ها بالا میرید و من پشت سر شما بالا میایم هر کجا که نباید برید که میرید مثل اشپزخانه که خیلی خطرناک هست و من دنبال شما ................

مهران جان اشغال خور خوبی هستی نمی دانم چطور اشغال روی زمین پیدا میکنی و میخوری مثل هسته زردالو و دو ساعتم تو دهنت نگه میداری و به هیچ عنوان دهنتم باز نمیکنی  دیگه مجبور هستم محکم بگیرمت و با بدبختی دست در دهنت کنم و اشغال را در بیارم و شما هم غش گریه . وقتی چیزی تو دهنت باشه نگاهی به ما میکنی و با دهن بسته به ما میخندی  ...............................

 

 

مهران در حال شیطونی همراه نسترن بدون شرح...............

 

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (9)

مامان فریده
13 مرداد 93 21:45
مبارک دندونت خاله جون شیطون بلااااااااا
مامانی رادین
14 مرداد 93 11:48
ای جون دلم مبارک اقا مهران گل عزیزم قربون حرف زدنت
اقازاده
15 مرداد 93 10:51
مــروارید ششمت مبارک عزیزم
بابا و مامان محمد طاها
18 مرداد 93 16:10
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب تولد محمد طاها آپ کردم - بدو بیا رمز هم 24m هست ممنون سر میزنید
الهام مامان امیر علی جون
18 مرداد 93 19:03
میترا جون اون اخری رو خوب اومدیتازه اشغال ها رو که میخورن دهنشون رو هم میچسبونن به هم و میخندن. من اون موقع بین دو راهی میمونم گریه اش بندازمو و در بیارم یا بزارم شاید خودش بیرونش کنه . که همیشه اولی رو انتخاب میکنم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 19:34
داریم اسم بچه انتخاب میکنیم میخوایم به مسعود بخوره من:مهیار دختر خالم:میثم گودزیلا:حسود
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 19:34
ادیسون برق را اختراع کرد؛ .. وایرانیان کباب پز پلین!!! . . تفاوت را احساس کنید!!!!
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
18 مرداد 93 19:35
هیچی بدتر از اون نیست که بدونی یکی یه جایی با یه آهنگی به یادت میفته… و اون آهنگ کلاه قرمزیه:سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟! از بس خر بودی تو اون رابطه …
مامانی امیرحسین جونی
19 مرداد 93 20:40
ماشاالله به این پسر شیطون 10 ماهگیت مبارک روییدن ششمین مرواریدتم مبارک عزیزم میترا جون حالا مونده تا بدوییم دنبالشون