مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران جان وپایان 11 ماهگرد

1393/5/25 20:23
نویسنده : میترا
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران جان دیروز 11 ماهگردت بود عزیز مامان یازدهمین ماهگردت مبارک................

 یک ماه دیگه اولین تولدت هست  که بیشترش مسافرت هستیم که کمی با تخییر تولدت میگیرم  و از حال در تدارکات تولدت هستم ....................

مهران جان با ورود با 11 ماهگردت دستت را از دیوار ول میکنی دو ثانیه  بایمیستی افرین پسر تنبلم ...................

تواد نزدیک هستچشمکچشمک...............................چشمک

.

پسندها (7)

نظرات (8)

الهام مامان امیر علی جون
25 مرداد 93 22:21
گل پسر 11 ماهگی ات مبارک. پیشاپیش هم تولدت مبارک
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 12:43
جوووووووووووووووووونم11ماهگیت مبارک عسل خاله
الهام مامان امیر علی جون
26 مرداد 93 17:11
سلام عزیزم عضویت توی آپارات آسونه و رایگان هم هست از این لینک عضو بشید http://www.aparat.com/profile/register/step1 ایملتون رو وارد کنید کد رو وارد و روی ارسال اصلاعات کلیک کنید و بعد به ایمیل خودتون برید و روی لینک فعالسازی کلیک کنید بعدشم آسونه موفق باشید
الهام مامان امیر علی جون
27 مرداد 93 22:37
سلام میترا جونم. راستش من پیامایه قبلتون رو با گوشی ام تایید کردم و نشد خیلی براتون توضیح بدم . گلم راستش نحوه ی گذاشتم فیلم تو آپارات رو من خودمم بلد نیستم. فیلم های تو وبم رو هم داداشم گذاشته. یه وب بهتون معرفی کردم که توش آموزش داده بود. مفید نبود؟
مامی حنان
27 مرداد 93 23:55
سلام.ماشالله خداحفظش کنه.
مامانی امیرحسین جونی
10 شهریور 93 0:17
11 ماهگیت مبارک
مامان مریم
10 شهریور 93 11:21
مهراجان جون خاله یازده ماهگیت مبارک
مامان مریم
10 شهریور 93 11:22
مهران جان خاله یازده ماهگیت مبارک