مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

یک نامه برای دنیا امدنش

1392/6/18 12:56
نویسنده : میترا
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران عزیزم پسر یک دانه ای من برای دیدن تو ثانیه شماری

میکنم نمیتوانم طاقت بیارم میخوام زودتر ببینمت   وقتی تکان میخوری

ارامشی به دست میاورم که هیجا نمیتوانم به دست بیارم  .

ااین گلم تقدیم به شمه

تا چند روز دیگه میخوای اینجا بمونی یواش یواش دیگه باید بیای فکر کنم

ریش و سیبلت هم در امده باشه دو روز دیگه نه ماه تمام میشه یکم

عجله کن به زور که نمیخوای درت بیاریم چقدر به همه بگم جا خوش

کرده قرار نیست بیاد بیرون همه چی برای به دنیا امدن شما امده

هست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شیما
19 شهریور 92 16:24
عزیییییییییییییییزم به سلامتی میترای عزیز


مرسی گلم
الهام (مامان امیر علی جون-جیگرم)
21 شهریور 92 12:35
به ما هم سری بزن راستی نظر یادت نره میخوام تو یه پست 50 نظر داشته باشم
فعلا


باشه حتما گلم
مامان محمدصدرا
21 شهریور 92 19:08
ان شاالله گل پسر قشنگت زودی به دنیا بیاد. عزیزم این روزا خوب مواظب خودتو نی نی باش
با افتخار لینکتون کردم


مامان رادمهر
22 شهریور 92 8:53
ممنون به ما سر زدی گلم.لینکتون کردیم با اجازه


madarkhanomi
28 آبان 92 12:59
سلام دوست عزیز. وبلاگ قشنگی داری.نی نی هم ماشاله خیلی با نمک و نازه.انشاله که زنده باشه منم منتظر زمینی شدن دخترم هستم که انشاله دهم به دنیا میاد.من الان حس اون وزای شما رو دارم و دلم لک زده برای دیدن دخملکم! خوشحال میشم بهم سر بزنی
میترا
پاسخ
مرسی که به وبلاگ پسرم سرزدی انشاالله دختر شما هم به سلامتی به دنیا بیاد