مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

ماجرای بیمارستان

1392/6/21 18:25
نویسنده : میترا
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم جات خوبه انگار قرار نیست بیا                                        

 

 امروز رفتم بیمارستان وای چقدر بیمارستان شلوغ  با اسانسور

رفتم بالا بعد گفتن داخل این اتاق بشینید تا معاینه بشید چند نفری

روی تخت دراز گشیده بودند و نوار قلب میگرفتند بعد از چهل دقیقه نوبت

من شد اول معاینه ام کردند وگفتند هنوز رحمت باز نشده نوار قلب هم

گرفتند وگفتند مشکلی نیست دوباره شنبه بیایید اینم از

ماجرای امروز.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدصدرا
21 شهریور 92 18:52
ان شاالله به سلامتی پسر تاج سر به دنیا بیاد. خوشحال می شم به دیدن ما بیاید

http://mos.niniweblog.com


مرسی به وبلاگ پسرم سر زدی
مامان ماهان
21 شهریور 92 19:08
بيا ديگه خوشگل خاله منتـــــــظريم فدات شم
ماماني گل مواظب خودت باش موفق باشي


مرسی به وبلاگ مهران سرزدید. باشه حتما.
مامان ماهان
21 شهریور 92 23:49
سلام من هم شما رو لينك كردم
مامان رادمهر
22 شهریور 92 8:40
ای جونم.مامانی برات دعا میکنم زایمان راحتی داشت باشی و به زودی یه فرشته کوچولوی ناز بیاد بغلت


مرسی مامان مهراد جان انشاالله زاییمانم راحتی باشه
حدیث خانم
22 شهریور 92 11:34
ممنونم که به من سر زدی میترا جون بازم به وبم بیا واز بقیه ی گربه های ملوسم دیدن کن.


باشه حتما
مامان ماهان
31 شهریور 92 13:47
سلام ما منتظريم جيگر خاله اومده بسلامتي
مامان ماهان
2 مهر 92 22:17
ماماني گل ومهربوون كجايي حتما مهران جيگرم اومده وما رو پاك فراموش كردي دلم در اومد بابا يه عكس يه خبري
مامان ماهان
2 مهر 92 22:18
اميدوارم زودتر عكسهاي مهران نفس خاله رو ببينم
مامان ماهان
2 مهر 92 22:21
مبارك مبارك تــــــــــــــــــــــــــــولدت مـــــــــــــــــــــــــــــبارك
الهام (مامان امیرعلی جون جیگرم)
3 مهر 92 15:06
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....