مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

تغییرات پسرم تاج سرم

1392/9/5 12:36
نویسنده : میترا
375 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله یادتان نرود

پسر گلم عزیز مامان تغییرات شما در این چند وقت.

وقتی به دنیا امدی صدای گریه شما رخیلی ارام بود وقتی بردیمت خانه

بیشتر روز خواب بودید وقتی هم شیر میخواستید ای صداهای ارامی به

گوش میخورد که شما شیر میخواهید و تا 15 روزگی که بردیمت برای

ختنه ان موقع بود که صدای گریه شما را شنیدیم که عزیزم گفت که

صدای گریه مهران اخر شنیدیم. تازه کمی گریه یاد گرفته بودی بازم ارام

بودی .

از پنچ روزگی که میخوای بخوابی گریه میکنی و بیشتر نق میزنی.

اوایل بهت میگفتم مهران مهربانه وی مدت هست که همش میخوای

بغل باشی  بیشتر گریه میکنی.

مامان جان بعضی وقت ها  خیلی اخم میکنی و قیافه میگری و باد تو

لپهات میندازی.


وقتی به دنیا امدی موهای مشکی و چشمان مشکی که کمکم موهات

بور شد وچشمانت ابی سبز و رنگی شده صورتت کشیده تر بود اما حالا

کمی گردتر شده مامانم میگه حالت صورتت و بینی و لبها به دایی رفته

چشمانت به بابات رفته.


مامان جان از اول تا حالا خیلی خوش اخلاق هستی.

قربونه خندیدنت برم

مهران جان شما سرو و سالار منی

مامان خیلی دوست داره 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

farideh
5 آذر 92 12:51
فدای همرا گل با خنده هاش
ماری
5 آذر 92 15:15
ماشالله خدا حفظش کنه این نازه پسرو
میترا
پاسخ
امین
farideh
6 آذر 92 12:36
چه پسری گل پسری
میترا
پاسخ
مامان ثنا و صدرا
6 آذر 92 13:03
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
میترا
پاسخ
حتما من شما رالبنک کردم
گل اندام بانو
6 آذر 92 17:10
ما شاالله به این پسر قشنگ.
میترا
پاسخ
هدیه خداوند
7 آذر 92 8:51
قربون این چشم ابی سبزش
میترا
پاسخ
خدا نکند خانمی
مامان پرهام
7 آذر 92 11:12
ماشالله خدا حفظش کنه به ماهم سر بزنید
میترا
پاسخ
مرسی به وبلاگ پسرم سرزدی نمی توانم به وبلاگتاد سر بزنمددوباره ادرس بدید
توت فرنگی (مامان علیرضا)
8 آذر 92 0:44
سلام عزیزم خوبی نمیدونم کلیپ رو که ساختم از حضرت علی اصغر رو دیدی یا نه عکس گل پسرت هم توشه بیا ببین انشالله خوشت اومده باشه
میترا
پاسخ
بله خانمی دیدم خسته نباشی اخرین عکس پسر ما بود
توت فرنگی (مامان علیرضا)
8 آذر 92 1:25
قسمت به این بود عکس پسر شما هم باشه من برای آخرین تصویر که قبلش اون متن آخر می آد دنبال یه نوزاد کوچولو بودم که اتفاقی اومدم وبتون و عکس ناز و زیبای پسرتون رو دیدم اگه آخری شده شرمنده من خیلی دوستش دارم ماشاالله خیلی نازه
میترا
پاسخ
خیلی ممنون همینم هست خوب هست
مامان لي لي
8 آذر 92 16:47
اي جان هلو دلم برات تنگ شده بود
میترا
پاسخ
من دلم برای شما تنگ شده
مامان لي لي
8 آذر 92 16:48
درانتهاي نگاهت كلبه اي ميسازم تا مبادا بگويي .... از دل برود هر آنكه از دیدہ برفت ...
میترا
پاسخ
مامان الهام
9 آذر 92 13:27
ماشالله ناناز خاله مشالله داره براش اسفند بدود
میترا
پاسخ
حتما باشه