مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

این چند روز

1392/9/8 16:54
نویسنده : میترا
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم ,زندگی مامان,عشق مامان, عمر من .

عزیزم این چند روز کربلایی داشتیم و و سه شنبه بابا رفت مشهد که

اسب مامان را بیارد

چهارشنبه ظهر شروع کردید به گریه که من به شما قطره دادم بهتر

شدید شب رفتیم مهمانی که شما شروع به گریه دادو  بیداد  که به

شما ابجوش نعنا دادیم اما فایده نداشت که من به مامی جون گفتم من

برم خانه و شروع کردم به گریه که شما درد داریدگریهگریه و ارام نشدید و

همه فامیل دعوا کرند که این چیز عادی هست بچه های ما تا چهار ماه

گریه میکردند  و شما به هیچ عنون می می نمیخوردید. دیگه مامی

جون بغلت کرد و شما را خواباندوقتی بیدار شدید بهتر بودید .اما بازم

گریه و دادو بیداد کردید و همه میگفتن که دلش برای باباش تنگ شده و

شما از شلوغی خوشتان نمیاد. کلافه

گل پسرم پنج شنبه هم رفتیم مهمانی شما خیلی خوب بودید و همش

پسمونک مک میزدید و شیر اندازه میخوردید. و قتی رفتم خانه گفتم

بهت پستونک نمیدم و شما خیلی گریه کردید برای پستونک اما من به

شما ندادم و شما یادتان رفت.ناراحت

مهران جان امشب بابا میاد که دلم من وشما برای بابا تنگ شده .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد پارسا
8 آذر 92 21:30
سلام مامانی ممنون سر زدید چشمتون روشنانشاالله همیشه به شادی
میترا
پاسخ
انشاالله شما هم شاد باشید
گل اندام بانو
8 آذر 92 23:31
به سلامتی.راستی این که گریه میکنه تا 4ماه طبیعی هست ونگران نشو عزیزم.
میترا
پاسخ
خدا را شکر امروز بهتر هست
توت فرنگی (مامان علیرضا)
9 آذر 92 0:44
ای جانم الهی دل درد بچه ها همجایی هست پسر منم خیلی سر دل درداش هاذیت کرد و اذیت شد عزیزم این روزها خیلی زود می گذره انشاالله خوب میشه
میترا
پاسخ
امروز بهتر هست
احسانه
9 آذر 92 0:48
ماشالله پسرت نازه خوشحال میشم در لینک دوستانت قراربگیرم
میترا
پاسخ
شما در لینک دوستانم هستید
مامان لي لي
9 آذر 92 4:27
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
میترا
پاسخ
مامان لي لي
9 آذر 92 4:31
بابايي زودتر بيا ماماني و گل پسري حسابي دلتنگتن
میترا
پاسخ
بـــــــابـــــــــــام امــــــــــــــد
هدیه خداوند
9 آذر 92 6:54
میترا
پاسخ
مامان الهام
9 آذر 92 13:26
ممنون عزیزم که به ماسرزدی بازهم سر بزن
میترا
پاسخ
حتما خانمی سرمیزنم
ماری
9 آذر 92 17:21
چشمتون روشن
میترا
پاسخ
مرسی
farideh
10 آذر 92 23:49
خوب میشه گلم ناراحت نباش
میترا
پاسخ
فریده جون بهتر هست خدا را شکر
farideh
12 آذر 92 11:01
به سلامتی بابا هم اومددددددددد
میترا
پاسخ
اره دیگه باباجونم