مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

پسرم زرنگ هست

1392/9/9 18:04
نویسنده : میترا
245 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم زرنگ شدی

عزیز مامان 2ماه و نیمت هستدیروز تونستی سر و گردنت را از متکا


جدا کنی  و وقتیدستت را میگیریم زور میزنی و میشینیافرین گل پسرهورا


دیشب بابا امد یک شالم برای من یکی لباس با کربات برات کادو اولبخند

 

امروز کم تر گریه کردی ,پسر مامان داری لوس میشی گریه های

لوسیمیکنی ,بغلی هم شدی, ناز نازی هم شدینیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هانا
9 آذر 92 18:15
ای جونم ماشالا گل پسر
میترا
پاسخ
ماری
9 آذر 92 18:21
ای جونم
میترا
پاسخ
مامان ثنا مرضیه
10 آذر 92 11:45
افرین پسمل زرنگ چشم ودلتون روشن.میترا جون سعی کن زیاد بغلیش نکنی چون هرچی بزرگتر میشن اذیتاشونم زیاد تر میشه
میترا
پاسخ
سعی میکنم بغلش نکنم
مامانِ حنـــــــا
11 آذر 92 20:06
ای جونم . وای حنا هم اینطوری شده عزیزم .
میترا
پاسخ
خوب میشند الان پسرم بهتر هست
farideh
12 آذر 92 11:00
افرین صد افرین
میترا
پاسخ
گل اندام بانو
15 آذر 92 13:22
افرین پسر زرنگ.راستی خیلی بغلیش نکن دختر من الان 6ماه ونیمش هست بغلی شده جیگرم خونه.
میترا
پاسخ
کمتر بغلش میکنم
سارا
16 آذر 92 13:18
خانمی نزاری زیاد بشینه ها کمرش درد میگیره.آخه هنوز زوده براش پسمل منم عاشق روپا خوابیدنه.الان دارم ترکش میدم
میترا
پاسخ
باشه بچه های الان کمی لوس هستند