مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

پسرم تاج سرم امروز 106 روزش هست

1392/10/11 9:10
نویسنده : میترا
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران مامان   خوشکل مامان     عشق مامان 

امروز 106 روزت هست دیگه  داره لباس های سایز یک کوچیکت میشه باید لباس های سایز دو را تنت کنم .

از وقتی دوماهت شده دیگه صدایی غورت غورتت را نمیشنوم یادش بخیر صدات کل خانه پیچیده میشد .

 بعضی از شبها جای دست  و پا عوض میشه بس که میچرخی یک شب تاریک بود و کامل نمیدیدمت امدم برت دارم دیدم یه حالتی شدی که متوجه شدم  پای شما تو دستم هست وشما چرخیدید یک روز هم داشتی صدا میکردی که تا بیدار شدم دیدم سه پتو که روی شما بود را زدید کنار و چشمتانم باز هست توی این سرما این کارها چه معنی داردچشمک

چند روز هست گردنت را از بالشت میاری بالا و نگه میداری  وقتی هم خوشحال باشی هم تغییر مسیر میدی و میچرخی  واگر کنار بالشت باشی کمی میچرخی روی پهلو .

مهران جان وقتی سر گریه راه بیفتد شما را به سختی میشه ارام کرد  ابجوش نعناء بهترین فکر هست وبعدش پستونک و بعدش میزارمت روی پام و تکانت میدم یکم ارام شدی ان وقت  شیر میخوری و میخوابی زیادم بهت  ابجوس  نمیدم چند روز یک بار ان هم کمی .

این هفته پسر بهتری بودی الان که خوابیدی پستونکت که روی زمین بوده را برداشتی و  تودستت هست .

باید مواظبت باشم تازگی ها چیزی بالای سرت باشه میکشی روی خودت چند روز پیش تو گهواره ات بودی لباستم بالای سرت بود امد بهت سرزدم دیدم لباس روی سرو صورت شما هست و داری باهاش بازی میکنی یک بار دیگه هم پتو را روی سرت کشیده بودی  وقتی این ها را از روت برمیداشتم بهم میخندیدی و سر حال بودی 

من که عاشق ان خنده های خفنت هستم  خیلی دوست دارم خندههایت را بذارم تواینترنت اما  صدای همه توش هست و نمیشه اما فیلم خنده هم فرستادیم تهرانم دیدند. 

مهران جان مامان دوستت داره  و فدات بشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان بردیا شیطون
11 دی 92 12:34
ای جوووووووووووووووووووونم ماشالا به این پسر فعال.... هر روز بلاتر میشی ها اره دیگه خدا رحم کند
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:17
ای جانم پسمل طلای ما داره آقاتر می شه ببوسش
میترا
پاسخ
حتما گلم
مامی رها
11 دی 92 17:16
ای جوووووووووووونم!!!!!!!! 100000000 ماشاالله گلپسری داره بزرگ میشهانشاالله همیشه سالم و سرحال باشه
میترا
پاسخ
مرسی از لطفت شما هم سلامت باشید
توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 دی 92 22:43
سلام خوبی ماشالله ای جانم گل پسرمون داره بزرگ میشه انشالله راه رفتن و بهم ریختناش فعلا راحتی ولی قدر این روزها رو بدون یه رمزی مثل من دلت خیلی تنگ میشه برای این روزها خیلی
میترا
پاسخ
انشاالله این که راست میگی من الان دلم تنگ شده برای شیر خوردن تازه به دنیا امده بود با چشمی بسته دونباله می می میگردند یادش بخیر
مامان لي لي
12 دی 92 1:37
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
میترا
پاسخ
مامان لي لي
12 دی 92 1:37
اي جانم پسملم حسابي واسه خودش داره اقا ميشه
میترا
پاسخ
اره دیگه
مامان ماهان
13 دی 92 1:18
مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا اینها آرزوهای من برای توست . .
میترا
پاسخ
مامان ماهان
13 دی 92 22:19
الهي خاله فدات شه پسرمون بزرگ شده اقا شده بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس براي گل پسري
میترا
پاسخ
خدا نکند مرسی از لطفت
مامان ثنا و صدرا
14 دی 92 13:02
معلوم حسابی داری شیطون میشی قربونت بشم
میترا
پاسخ
چه بگم داره شر میشه
مامانی محمد طاها
14 دی 92 18:26
حالا صبر کن مامانی این نوشته ها یک سال دیگه اونقدر برات ارزشمند میشه که نگو یه سال دیگه اونقدر کارهای عجیب غریب میکنه که این کارها رو اگه ننویسی یادت میره پس تمام نکات رو بنویس که خیلی لحظات نابی هستن
میترا
پاسخ
حتما خانمی
مامان محمد پارسا
14 دی 92 20:17
عزیز دلم قربون این گل پسر فعال بشم من انشاالله زود زود بزرگ بشی
میترا
پاسخ
انشاالله
مامان لي لي
14 دی 92 21:37
سلام ميترا جونم خوبي گل پسرم خوبه؟؟؟ ببوسش الاهي فداي اون پتو كشيدننننننن رو سرش بشم مننننن
میترا
پاسخ
مرسی گلم بد نیستیم . حتما خانمی . خدا نکند گلم
مامان ثنا و صدرا
14 دی 92 22:33
به وبلاگ پسمل منم سر بزن خوشحال میشم
مامان ایمان
14 دی 92 23:03
سلام عزیزم ماشالله دیگه بزرگ وشدی مرد فسقلیییییییییییی
میترا
پاسخ
اره دیگه
سمیرا
15 دی 92 10:09
آخ جون مهران جون داره بزرگ میشه
میترا
پاسخ
خوشحالم کردی به ما سر میزنی و نظر میذاری
مامان بردیا شیطون
15 دی 92 15:56
زندگی آرام است مثل آرامش یک خواب بلند زندگی شیرین است مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایی است مثل رویای یک کودک ناز زندگی زیبایی است مثل زیبایی یک غنچه باز زندگی تک تک این ساعت هاست.....
میترا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
15 دی 92 15:58
عاشقتم بلاشدی
میترا
پاسخ