مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران موفق شد و .....

1392/10/15 18:18
نویسنده : میترا
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر مهران گل 

دیروز 3 ماه 19 روزت بود پسر بدی نبودی بیشتر روی  زمین خوابیده بودی و هی تلاش میکردی و روی پهلو میچرخیدی هی تلاش کردی تــــــــــــــــــــــــــــــــا موفق شدی و صورت و شکم و همه اعضای شما روی زمین رسید اولین چرخش مهران در 119 روزگی هـــــــــــــــــــــــــــورا بدون هیچ کمکی 

 امروز 120 روزت هست  120 روزگیت مبارک. صبح  تا حالا فقط بغل ما بودید خیلی مامان خسته هست دیگه وقت کم میارم  به وبلاگت دوستانم سربزنم نظر بزارم  ناراحت

مهران جان مامان دوست داره

هیچ وقت خانواده ات را فراموش نکن 

خدا را شکر که خدا  شما را به ما داده

 سپاس برای همه نعمت های که به ما دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان لي لي
15 دی 92 20:16
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوستت دارم دوست خوب و عزيزم
میترا
پاسخ
مامان لي لي
15 دی 92 20:17
عزيز دلم ١٢٠ روزگيت مبارك.......... ميترا جونم گل پسرو ببوسسسسسسسسسس.... دلم براتون تنگ شده بود
میترا
پاسخ
مرسی خانمی حتما ما هم شما را دوست داریم
مامان بردیا شیطون
17 دی 92 16:09
غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن دلت را بتکان اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لا به لای اشتباه هایت، یک تجربه را بیرون بکش قاب کن و بزن به دیوار دلت
میترا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
17 دی 92 16:09
افرین ماشالا به این گل پسر
میترا
پاسخ
مرسی خانمی از محبتت مرسی که برای پسرم نظرگذاشتی
مامان خانومی
17 دی 92 19:45
سلام شکر خدا مهران جون تو 119 روزگی چرخید ماشاا... به این پسری
میترا
پاسخ
مرسی خانمی چند روزی هست از شما خبری نیست
توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 دی 92 0:10
سلام عزیزم خوبی من اینجا نظر دادم ثبت نشده انشالله به سلامتی انشالله راه رفتنش رو بنویسی عزیزم کلیپ ساخته شد اون سری تو دلم مونده بود عکس پسرت آخری بود اندفعه جبران کردم راستی عزیزم سایت سرزمین کودک رو هم افتتاح کردم و کلیپ تو اون سایت قرار گرفت آدرس سایت sarzaminekoodak.ir البته لینکش تو وبلاگم هست خوشحال میشم سر بزنی مرسی خانمی دیدم عالی هست سایت جدیدتم میارک خسته نباشی
مامان لي لي
18 دی 92 2:02
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
میترا
پاسخ
دوست یعنی ========= لی لی
samira
18 دی 92 9:08
آفرین به مهران جون. دیگه داری آقا میشی. حالا مونده که وقت کم بیاری میترا جون تا کوچیکه خیلی وقتت آزاده 120 روزگیت هم مبارک باشه مهران گلم
میترا
پاسخ
الانش که خیلی وقت کم میارم همش بغلم هست از دست این بچه ها
مامان لي لي
18 دی 92 9:08
عزيزمي ميترا جونم.... هم خودت هم مامان به اوايي خيلي خيلي لطف دارين........ عاشق مهران جونممممممممم...... خيلي خيلي خيلي دوستتون دارم.... ببوسيدش لطفاً از طرف من
میترا
پاسخ
خوبی از خودتان هست
farideh
18 دی 92 10:31
افرین مهران عزیزم
میترا
پاسخ
اقا زاده
18 دی 92 16:01
ماشالله
میترا
پاسخ
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 14:32
ماشالله به این شازده پسر... ما اینیم دیگه مامان جون!!!!! حالا کجاش و دیدی میترا جان...هر چی بزرگتر می شن وروجک تر میشن و وقت بیشتری طلب می کنن که براشون بذاریم...
میترا
پاسخ
ماشالله به جونتان . اره دیگه وقت ندارم کمبود وقت دارم دیگه باید لب تاب بخرم شبها از خونمان وصل بشم به اینترنت