مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

از پسرم بگم و باباش و لب تاب

1392/11/6 19:46
نویسنده : میترا
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان امروز چهار ماه و یازده روزت هست  از دیروز سرما خوردی دکترت بردیم انشالله زودی خوب بشی تا خوب نشدی از خانه بیرون نمیریم سرفه های بدی هم میکنی  قربونت برم 

از بابایی بگم دیشب قبل از خواب زیر متکاش  کلاغ بوقی کذاشتم وقتی خوابیدصدایی بوقش بلند شد که من خیلی خندیدم  .  نصف شب بود که شما تو خواب گریه کردید و ارام شدید یک ربع که میشه صدایی از شما نمیاد بابا از خواب بلند میشه چرا صدا نمیکنید که دنبال سرت میگرده که نمیبیند میاد بالا سرت میبیند کلاه تا نصف صورت شما راگرفته و خواب خوبی بودید  دیشب بابا اره حسابی حرص کرده بود من که نه گریه شما را فهمیدم  نه متوجه چیزی شدم . راستی بابا به شما میگه پکیووک که نمی دونیم یعنی چه ...

مهران جان ما شما را گذاشتیم تو روروئک و شما خیلی پسند تان  شده و با مشتتان روش میزنید 

مهران جمعه شب رفیم خانه عمه جانت  با لب تاب همسر عمه چت  میکردیم که شما را بردیم جلوی لب تاب شما بامشت های سنگین میزدید روی لب تاب داشتید جنازه لب تاب را تحویل میدادید  که دایی جان شما را داد به عمو جانت و عقبت برد که شما شروع کر دید به گریه و اشک رختن که چرا نمیزاریم دست به لب تاب بزنید.

مهران جان مامانی  { که منم }دارم شما را ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس میکنمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان سه قلوها
7 بهمن 92 0:10
سلام عزیییییییزم ممنون اومدی گلم همین که عکسای نازشو دیدم تند تند گفتم ماشالا ایشالا خدا واستون حفظش کنه ، خیلی نازِ
میترا
پاسخ
مرسی به ما سرزدید چشمایتان ناز میبیند
مهتاب
7 بهمن 92 0:14
سلام عزیزم ممنون که پیش ما اومدین چه نی نی ناز نازی دارین ماشالا خدا حفظش کنه من قبلا یه بار وبلاگتونو دیده بودم مثل مهران کوچولو خوکشله سلامت باشید بازم به ما سربزنید ما منتظرتان هستیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 1:22
خواهر انشالله سرماخوردگيش زودتر خوب شه......... چقدر خدا بش رحم كرده كلاه اومده بوده تو صورتش
میترا
پاسخ
انشالله . زیاد کلاه میاد توصورتش زودی تکان میخوره کلاه را میکشم عقب
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
7 بهمن 92 1:23
خواهر خوبه شوهرت هيچي بت نگفته
میترا
پاسخ
نه بابا همسرم خوبه
farideh
7 بهمن 92 11:12
میترا
پاسخ
مامان عليرضا
7 بهمن 92 11:53
چه مادر وپسر شيطوني. به پسر شيطون منم سر بزنيد.
میترا
پاسخ
اره دگیه ماییم مرسی که به ما سر زدید
مامان آوا
7 بهمن 92 13:52
سلام گل نازم خوبی؟ فدای این پسملی گل وناز بشم الهی چشم بد از تو دور باشه عزیزم
میترا
پاسخ
امید خدا .خدا نکند خانمی امین
گلهای زندگی من
7 بهمن 92 23:07
میترا
پاسخ
مامان پرنيان
8 بهمن 92 8:43
سلام ميترا جونم فداي اين پسر بوكسور بشم من كه اينقدر نازه . مامان جونش دلم سوخت پسرم سرما خورده الهي زود خوب بشه سلام خانمی . خدا نکند گلم . هیچ وقت دلت برای کسی نسوزد . مرسی به ما سرزدید
fafa
8 بهمن 92 19:35
عزیززززززززززززززم خوب پسرمون عاشق تکنولوژِیه براش تبلت بخرین لپ تاپ بخرین
میترا
پاسخ
باشه زود زود براش میخریم
مامان سه قلوها
8 بهمن 92 22:23
سلام عزیزم منم شما رو لینک کردم گلم فدات
میترا
پاسخ
توت فرنگی (مامان علیرضا)
9 بهمن 92 14:10
ای جانم بچم مهندسه یه پا برا خودش بزارین بچه چت کنه چه عیبی داره ای جانم ببوس خوشگل پسر منو
میترا
پاسخ
ححتما گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
9 بهمن 92 23:38
آیا هر روز شما تکراریست؟ آیا از افسردگی رنج میبرید؟ آیا از زندگي خسته ايد و پیشرفتی ندارید؟ ما هيچ پیشنهادی نداریم!خدا شاهده ما از شما بدتریم
میترا
پاسخ
شیما
11 بهمن 92 0:28
اخی بگردم الهی چراااا مهرانمون سرما خورده؟قربووون اون چشای نااازش بشم من
میترا
پاسخ
خدا نکند خانمی مرسی به ما سرزدید
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:14
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

میترا
پاسخ
ما هم شما را دوست داریم
یه دوست
12 بهمن 92 15:34
سلام.این روبخون وبفرست وبه قران پشت نکن وتااخرعمرخوش شانسی میاری.(تنزیل العزیزالرحیم لتنذرقوماماانذرآباوهم فهم غافلون)به۹نفربفرست ببین تا۶۰دقیقه دیگه خدابرات چیکارمیکنه.امروزروز بزرگيه.
fafa
12 بهمن 92 19:54
میترا
پاسخ
مامان پرنيان
13 بهمن 92 9:12
اي واي من چه گل پسر شيطوني
میترا
پاسخ
از شیطونی رد کرده
مامی رها
13 بهمن 92 12:04
مادر و پسر شیطون یه تیم شدید علیه بابایی
میترا
پاسخ
اره دیگه ما هستیم
مامان ایمان
18 بهمن 92 1:45
میترا جون بیا اپیم
میترا
پاسخ