مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

عکس از پسرم تاج سرم 4

1392/12/15 15:58
نویسنده : میترا
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران مامان خوشکلم شنبه بود که برای بار اول خودم بردمت حمام  اولش خیلی استرس داشتم اما وقتی بردمت خیلی سخت نبود و شما هم زیاد گریه نکردید و بابا هم کمک کرد و شما را برد من که دیدم صدای گریه شما میاد  با سرعت حوله پوشیده به طرف اتاق رفتم و دیدم که بابا هنوز بلد نیست که شما را پوشاک کند و من شما را زود از بابا گرفتم شانس اوردی سرمانخوردید .

مهران جان شما خیلی علاقه بازی دالی دارید وقتی سوار روروئک هستید من زیر روروئک پنهان میشم وفتی دالی میکنم شما هم قش خنده یا داریم باخاله خودم اسکایپ وصل میشیم شما جلو لپ تاپ و منم پشت لپ تاپ پنهان وقتی دالی میکنم شما قش خنده قربون خندهات  بشم 

مهران  خوشکلم چند روز پیش رفتیم بیرون برات شیشه ای سر قاشقی برات خرید بادوم جوش حالا راحت تر به شما غذا میدم م شما خیلی دوست دارید راستی وقتی شما غذا میبینید خیلی ذوق میکنید 

اینم از عکس های شما قربونت برم مهران میشه یکی از لپ هایتان را بخورمنیشخندس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (27)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:47
اي جونم عشقم برررررررف....... چقدر لباس هات بهت مياد عسلم
میترا
پاسخ
مرسی گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 19:49
دالي بازي دوست داري فداي اون خنده هات بشم منننننننننن
میترا
پاسخ
عاشق دالییییییییییییییییییی هستم
الهام مامان امیرعلی جون
23 بهمن 92 21:30
سلام میترا جان/فدایه مهران جونت/ دالی دالی
میترا
پاسخ
سلام الهام جان .خدا نکند .
مامان گیسو جون
24 بهمن 92 1:04
سلام عزیزممممم خوبی؟ وای میترا جونممممممم الهی قربونش برم چقدر نازشده ماشاا... چقدر رنگ چشماش قشنگه چشم بد ازش دور باشه ببوسش
میترا
پاسخ
سلام گلم خدا نکند گلم مرسی انشاالله حتما
fariba
24 بهمن 92 7:21
آب تنی خوش گذشت مهران جونماشاالله چه مامانی ناناسی داری مهران گلم
میترا
پاسخ
خیلی خوش گذشت فقط جای شما خالی بودماشاالله به جونتان
مهتاب
24 بهمن 92 10:35
عزیز دلم فدای چشات
میترا
پاسخ
خدا نکند گلم
مامی رها
24 بهمن 92 10:56
ای جوووووووووووونم چقدر ناز و خوردنی شده میشه گازش بگیرم؟
میترا
پاسخ
مرسی گلم از نظرت دلت میاد گازش بگیری
مامان بردیا شیطون
24 بهمن 92 12:01
امام رضـــــــا علیه السلام فرمود: کسی که توان جبران گنــــــــاهانش را ندارد، زیاد بر حضرت محمّد و اهل بیتش صلوات و درود فرستد، که همانا گناهانش اگر حقّ الناس نباشد، محو و نابود گردد. اللهــــــم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــــــم
میترا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
24 بهمن 92 12:03
ای جووووووووووووووووووووووونم لپلتو بخورم عاشق خنده هاتم افرین مامانی..... عجب برفی...... قربون خنده هاتم
میترا
پاسخ
واقعا چه برفی . خدا نکند گلم
مامان بردیا شیطون
24 بهمن 92 12:03
میترا
پاسخ
farideh
24 بهمن 92 14:04
افرین مامان زرنگگگگگگگگفدات خاله با اون شلوار لی خوشملخانوم چه تیپی زدی
میترا
پاسخ
مرسی . خدا نکند گلم . اره دیگه
مامانی محمد طاها
24 بهمن 92 17:39
چقدر لباسها بهت میاد مامانی براش حتما اسفت دودکن
میترا
پاسخ
مرسی گلم حتما
سودابه
24 بهمن 92 18:55
عزیزززززززززززززززززززم
میترا
پاسخ
اقا زاده
24 بهمن 92 23:39
کیه که دوس نداشته باشه لپ هاشو بخوره
میترا
پاسخ
ای کاش میشود خوردش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 12:39
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
میترا
پاسخ
مامان پرنيان
26 بهمن 92 7:47
سلام ميترا جونم خدا اين گل پسر تاج سر رو برات حفظ كنه ماشالا چقدر اين لباس بهش مياد . اي جوووووووووووووووونم
میترا
پاسخ
مرسی از نظرتان ماشالله به جونتان
آخرین پلان
26 بهمن 92 11:59
سلام بر شما مادر مهربان. امیدوارم مهران کوچولوی شما همیشه سلامت باشن و سایه شما همیشه بالای سرش باشه
میترا
پاسخ
مرسی که به ما سرزدید و نظر گذاشتید
مامان علیرضا
27 بهمن 92 15:05
آخ خاله قربونت بره مهران جون.چقدر لباست بهت میاد. میترا جون حموم کردن نی نی خیلی حال میده من از وقتی برای اولین بار خودم علیرضا رو بردم حموم دیگه نذاشتم کسی ببردش.
میترا
پاسخ
خدا نکند گلم .مرسی گلم . شو شو ی ما تنبل هست میگه مهران را خانه مامانت ببر حمام.
آخرین پلان
27 بهمن 92 18:09
در خرابات مغان نور خدا می بینم؛ این عجب بین که چه نوری ز کجا می بینم. جلوه بر من مفروش ای ملک الحاج که تو؛ خانه می بینی و من خانه خدا می بینم. خواهم از زلف بتان نافه گشائی کردن؛ فکر دورست،همانا که خطا می بینم. سوز دل،اشک روان،آه سحر،ناله شب؛ این همه از نظر لطف شما می بینم. هر دم از روی تو نقشی زندم راه خیال؛ با که گویم که درین پرده چها می بینم؟ کس ندیدست ز مشک ختن و نافه چین؛ آنچه من هر سحر از باد صبا می بینم. دوستان عیب نظربازی حافظ مکنید؛ که من او را ز محبان شما می بینم.
میترا
پاسخ
شیما
27 بهمن 92 18:18
ای جوووووووووووووونم قربووون چشای خوشگلت خاله
میترا
پاسخ
خدا نکند گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 19:06
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
میترا
پاسخ
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 بهمن 92 11:16
سلام عزیزم الهی چقدر بزرگ شده این پسر نازم هر روز هم ماشالله نازتر میشه الهی قربونش برم دلم براش یه ذره شده بود
میترا
پاسخ
ماشاالله به جونتان . مرسی گلم از لطفت
گل اندام بانو
30 بهمن 92 20:19
عزیزم فداش بشم
میترا
پاسخ
خدا نکند
مامان امیرحسین جونی
3 اسفند 92 16:31
ای جونم تپل مپل خودم تو ام غذای کمکی رو شروع کردی خوب میخوره میترا جون جینگول ما که زیاد علاقه نشون نمیده راستی تو عکس چهارمی از پایین پسرمون خیلی مظلومه از طرف من ببوسش
میترا
پاسخ
اره دیگه.بله فعلا حریره که میدم دوست داره . نه بابا از دیوار راست بالا میره
مامان آوا
5 اسفند 92 11:52
ای جان ماشااله چقدر با نمکه این پسره خدا برات نگهش داره مامانی
میترا
پاسخ
ماری
6 اسفند 92 15:52
چشمای مهران خیلی خوشرنگه براش اسپند دوود کن
madarkhanomi
21 اسفند 92 19:14
فدای این گل پسر با این لپ هاش
میترا
پاسخ
خدا نکند خانمی