مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران مهربان

1392/11/28 9:15
نویسنده : میترا
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران مهربان 

هفته گذشته پنج شنبه    جشن عروس دعوت کردن بودیم من از صبح می گفتم با شما چکار کنم که گریه نکنید وقتی رفتیم مهمانی خواب بودید وقتی بیدار شدید بیشتر میخندیدید خیلی پسر خوبی  بودید  وقتی عروس قر میداد شما واقعا خوشحال بودیدو تا اخر مهمانی ما را اذیت نکردید

جمعه بعد از ظهر هم جشن سیسمونی عمه ات بود که شما بازم پسر خیلی خوبی بودید  و مامانی را اذیت نکردید 

مهران گلم یه اداهایی از خودت درمیاری که من میخوام شما را بخورم  دوست دارم شما را فشار بدم خوب این کارها را نکن دیگه این لبت را هزار مدل میکنی  یا خیلی خوشحال باشی محکم میزنی روی رون های پات خیلی خوردنی هستی کار دیگه شما بشین پاشو هست وقتی روی پای ما نشسته باشی بلند میشی و محکم باسنت را میکوبونی روی پای ما مثل گوشکوبنیشخند

مهران جان از اهنگ لوسی هم خیلی خوشت میاد عاشق فوتبال هستی اگر دادشته باشی برنامه مورده علاقه ات ببینی و من بیایم جلو شما ای اخمی میکنی و قر میزنید 

مهران جان روزی  هزار  بار ماشالله بهت میگم بس که دوست داریم

 امروز مهران مامان 5ماه و 2 روزش هست 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان پرنيان
28 بهمن 92 11:13
به انتهاي بودنم رسيدم اما............ اشك نمي ريزم ، پنهان شدم پشت لبخندي كه درد مي كند . دوستم خيلي دلم گرفته
میترا
پاسخ
چرا گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
مهتاب
29 بهمن 92 14:46
میترا
پاسخ
مامان مطهره
29 بهمن 92 16:52
سلام.ماشالله..هزار ماشالله..هزار الله اکبر ماشالله به مهران کوچولو و مامان خوش ذوقش... خوشبختم از اشناییتون..با افتخار به جمع دوستان مطهره پیوستین...خوشحالش میکنین بهش سر بزنید..
میترا
پاسخ
سلام ماشاالله به جونتان . مرسی گلم خیلی خوشحالم یکی از دوستانتان شدم
مامان پرنیا
29 بهمن 92 17:06
سلام چه کوچولوی شیطون و نازی ماشاالله
میترا
پاسخ
مرسی گلم از نظرت
مامان کوثری
30 بهمن 92 15:13
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
میترا
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 بهمن 92 15:23
زيباترين سلام دنيا طلوع خورشيد است ان را بدون غروبش تقديمت ميكنم
میترا
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 بهمن 92 15:26
سلام عزيزم خوبين؟؟؟ هميشه به عروسي،..... اخي پس يه ني ني ناز ديگه تو راهه منتها مال عمه جونه.... انشالله به سلامتي.... افرين به پسرم كه اقا بوده هااااا
میترا
پاسخ
سلام بد نیستیم . سلامت باشید . بله دیگه دختر عمه داره میاد مرسی گلم از محبتت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 بهمن 92 16:56
هستی به دلم ، به دل که نه ، در “ جانی”
در جان منی و در “دلم” می مانی
farideh
30 بهمن 92 17:09
میترا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
30 بهمن 92 17:22
جوووووووووووووووووووووووونم شما همیشه اقایی..... خوش گذشت عشقم
میترا
پاسخ
مرسی گلم . جای شما خالی خیلی
مامان بردیا شیطون
30 بهمن 92 17:22
همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد و او کسی نیست غیر از خدا
میترا
پاسخ
گل اندام بانو
30 بهمن 92 20:16
فداش بشم چه پسر خوبی ماشاالله.دختر منم اهنگ لوسی رو خیلی دوست داره و هر وقت میزاره یا خودمون براش میخونیم خودش رو تکون میده و مثلا داره میرقصه
میترا
پاسخ
ماشاالله به جونتان این اهنگ لوسی برای بچه ها خیلی خوب بوده
مامان سه قلوها
1 اسفند 92 10:18
الااااااااااااهی ، ماشالا ... ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه منم هر بار میام اینجا کلی ماشالا ماشالا میگم
میترا
پاسخ
ماشاالله به جونتان مرسی که به ما سر میزنید
مهشید مامان مهتا
1 اسفند 92 15:36
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
میترا
پاسخ
مامان امیرحسین جونی
3 اسفند 92 16:22
عزیز خاله 5 ماهگیت مبارک
میترا
پاسخ
مرسی خاله جان
آخرین پلان
3 اسفند 92 19:36
امشب دلم گرفته از غربت زمانه؛ سخت است فصل سرما در باور جوانه؛ دیگر در این شرایط نای غزل ندارم؛ آخر نمانده در من حس غزل،ترانه؛ گفتم تفعلی از حافظ بگیرم اما؛ دلسردم از مرور و تکرار این بهانه؛ ساحل بدون دریا،حال و هوا ندارد؛ ای وای بر سکوت دلگیر این کرانه؛ ای دل ببین چگونه آتشفشان دردم؛ آتش به پا نکن تو، دیگر در این میانه؛ یا رب اجابتی کن امشب دعای من را؛ هر چند شمع مرده، کی میکشد زبانه..
میترا
پاسخ
farideh
4 اسفند 92 14:24
افرین مهران خالهههههههههههههه
میترا
پاسخ
fafa
4 اسفند 92 17:29
واااااااای بگردم الهی قیافش موقع فوتبال دیدن دیددددن داره
میترا
پاسخ
بله خیلی قیافش جالب میشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 0:07
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
میترا
پاسخ
مامان محیا
5 اسفند 92 11:14
ممنونم از حضور گرم وسبزتون .باآرزوی خوشبختی وسلامتی برای شما دوست مهربان
میترا
پاسخ
مامان شازده پاشا
5 اسفند 92 15:47
ماشالاهزارماشالابه این گل پسربامزه .چه خوبه که بیرون ازخونه مامانی رواذیت نمیکنی اگه دوست داشتین به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان بردیا شیطون
5 اسفند 92 22:32
ﮔﺎﻫـــﯽ … ﻧﻤﯿﺸـــــــﻪ ﺩﺳــﺖ ﺍﺯ ﺩﻭﺳـــــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮑــﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷــﺖ ﺣــــــــــــــــــــــﺘﯽ ﻭﻗﺘــــﯽ ﺍﺯﺵ ﺩﻟﺨــــــﻮﺭی !
میترا
پاسخ
مامان علیرضا
7 اسفند 92 15:26
پسر خوب و آقا آفرین خاله جون یه ذره به فکر کسی که پاش زیر باسن شما قرار گرفته هم باش ثواب داره به خدا.علیرضا هم تمام استخونای مارو با این کار مورد عنایت قرار میده.
میترا
پاسخ
اخ گفتید گوشت پای ما شده گوشکوبیده
مامان امیرحسین جونی
17 اسفند 92 2:24
جینگول خاله 5 ماهگیت مبارکمرسی خاله جان