مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

مهران خوشکل بابا

1392/12/6 17:31
نویسنده : میترا
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره گلم

  عشق من  

عمر من  

زندگی من 

این چند روز بیشتر مهمانی بودیم خیلی خوش گذشت وقتی میریم مهمانی همه حمله به سوی شما این بغل ان بغل همه شما را خیلی دوست دارند شما هم بدتان نمیاد که بغلتنان کنند از کوچیک تا بزرگ شما را خیلی دوست دارند

شما هم بچه ها را خیلی دوست دارید نسترن دختر عمویتان را خیلی دوست دارید نسترنم شما را خیلی دوست دارد فقط دوست داره دست در چشم شما بکند 

مهران گلم هر کس شما یه جور صدا میزند

مامی جون به شما میگه پسر باباش

بابا جلیل میگه خوشکل بابا 

عمه جانت میگه لپلپ عمه

فامیل ها میگن که زاغالوی ما 

هرکسی یه چیزی شما را صدا میزنند

منم اهنگ توپولوهم  توپولو برات میخوانم

راستی دایی خیلی رو شما حساس هست خیلی بدش میاد کسی لپ شما را بکشد یا یکمی فشارت بدهند  

مهران جان بابا خیلی رو شما حساس هست هر یک ربع به من میگه بهش شیر دادی بچه شیر میخواد منم میگم شما شیر خوردید سیر هستید میگه نه بهش بده میخواد

(منم میگم به منم دوساعت یک بار غذا بده منم به مهران شیر بدم) شوخی کردمنیشخند 

 

مهران گلم یه خراب کاری چند روز پیش گوشی مامی جون را برداشتید و تو گوشیش استفراق کردید و گوشی که 1500 یک ماه پیش خریده بود و حالا صدای بلنگوش کم شده 

مهرانی این چند وقت بیشتر بازار میریم و شما هم میبربیم و شما هم بازار را خیلی دوست دارید امشب هم قرار هست که دوباره بریم بازار 

بعدا عکس های جدیدت را میزارم

قربونت برم دوسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم 

عاششششششششششششششششششقت هستم 

 

پسندها (1)

نظرات (16)

مامانی محد طاها
7 اسفند 92 0:53
خدایا دلم معجزه میخواهد از آن معجزه هایی که به هنگامه ی وقوعش "خدایا دوستت دارم" خدایا شکرت" میان هق هق ِ گریه هایم … گم شود خدایا دلم معجزه میخواهد معجزه ای در حد "خــــــــــدا "بودنت
میترا
پاسخ
مامان روژینا
7 اسفند 92 10:48
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست[پاسخ
شیما
7 اسفند 92 14:53
ای جووووووووووووونم قربووون جفتتون بشم منخدا نکند
مامان علیرضا
7 اسفند 92 15:22
حالا ما این پسری رو چی صداش کنیم من که بهش میگم مهران خان خوشگل وناز و لپ لپه دوست داشتنی. خاله جون این چه کاری بود روی گوشی مامان پیاده کردی؟آدم توی این گرونی باید یه همچین کاری کنه؟باید قول بدی بزرگ که شدی یدونه خوبش رو برای مامانی بخری!
میترا
پاسخ
هرچی دوست دارید
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 5:16
خدایا گهگهاه ازمشکلات زندگی خسته میشوم ومعرفتم کمرنگ می شود.مگذار به سبب خستگی هایم عزیزانی را که دریایی ازمعرفتند لحظه ای فراموش کنم
میترا
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 5:23
هميشه به مهموني ميترا جونم.... از بس پسرمون خوشگله همه خاطر خواهشن ديگهههههاي جونم من فداي خراب كاري هات بشم الاهي....
میترا
پاسخ
مرسی گلم خدا نکند
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 5:24
خواهر ممنون كه جوياي حال اوايي بودي ... تب نداره اما جز اب چيزي نميخوره خيلي كلافم
میترا
پاسخ
تب نداشتته باشد غذا خوردنش بهتر میشه
مامان سه قلوها
8 اسفند 92 12:54
سلام عزیییییزم ممنون اومدی گلم الااااااااااهی ، خوب همه حق دارن پسر به این خوشمزگی و بامزگی ، منم بودم همش بغلم بود ! دی: خدا حفظش کنه ایشالااااااااااااااااا
میترا
پاسخ
خاله محدطاها
12 اسفند 92 10:38
سلام خوش به حالتون حالا عید نشه همش مهمونی میرید همیشه به شادی کاش عکسم گذاشته بودید مامان جون
میترا
پاسخ
مامان محیا
12 اسفند 92 22:14
فدای سرش عزیزم ببوس مهران گلم رو
میترا
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 0:21
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
میترا
پاسخ
مامان پرنيان
13 اسفند 92 9:38
اي جونم خاله قربونت برم كه از حالا خراب كاريهات شروع شد . عيب نداره ماماني بزرگ شد برات مي خره قربونش برم از بس ماشالا نازه همه حق دارند . من كه اكر دستم بهش مي رسيد مي خوردمش
میترا
پاسخ
خدا نکند خاله جان . بازم خوبه دستتان بهش نمیرسد
مامان ماهان
14 اسفند 92 0:36
¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
میترا
پاسخ
مامان ماهان
14 اسفند 92 0:39
الـــــــــــــــــــــهی از بس نازی بخولمت خالهفدات بشم
میترا
پاسخ
خدا نکند خاله جان
مامان امیرحسین جونی
17 اسفند 92 2:52
پسملکم حسابی زدی گوشی مامانی و ترکوندی که
میترا
پاسخ
اینم از پسر شیطون
madarkhanomi
18 اسفند 92 19:42
من صداش میکنم پرنس کوچولو!
میترا
پاسخ