مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

جشن شش ماهگی مهران و عکسسسسسسسسسسسسسسسسسس

1393/1/31 12:55
نویسنده : میترا
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشکل مامان شش ماهگیت مبارک 

مهران جان شش ماه هست که در کنار منی در اغوش منی شش ماه هست دنیا برای من تغییر کرده شش ماه هست بوی عطر گل در خانه پیچیده استشش ماه هست که من مادر  شش ماهگیت مبارک 

24 جشن شش ماهگیت بود و خانواده خودم و خانواده بابات دعوت کرده بودیم که خانواده بابات خبر از جشن نداشتند و یک جشن مختصری گرفتم مامی جون از ظهر اماد کمکم و مثل همیشه خیلی زحمت کشید ساعت شش بود که مادر جون وپدرجون و زنمو و عمه امدند وساعت هشت بود که بابا امد و کیکم خریده بود که همه میگفتند که کیک برای چی هست ... 

وقت کیک بریدن بود که اول از همه دختر عموت نسترن انگشت زد به کیک و خوردن انگشت کیکیش را مالید روی شیشه و تا اخرشم خوردنیشخند و بعدشم نوبت شما شد اول یک انگشت و بعد همه انگشتهایتان توی کیک و بردت دستتدر دهان و صورتت کامل کیکی بود و ان موقع از دست شما ومسترن چقدر خندیدیمنیشخند

و بعد نوبت تقویم هایی شده بود برات سفارش داده بودیم وشما به هر خانواده یک تقویم کادو دادید و بعد هم نوبت کادو هاشد که از خودم یک لباس و بعد باباجون یک شلوار و دو دست لباس و دایی هم یک ماشین و مامی جونم یک تلفن کادو دادند .

 

روز مهمانی هم حسابی حرص کردیم یک لحظه دیدیم نسترن نیست همه اتاق ها را اشپزخانه حمام دستشویی زیر میز گشتیم دختر عموت نبود اخرین جایی خانه زیر راپله ها ورودی نسترن انجا و سر برنج ها و خام نشسته داره میخره اینم از دختر شیطونلبخند

شما روز مهمانی پسر خوبی بودید شما در ماه پنج زیاد تغییر نکردید فقط کاری که علاقه دارید گردنت را از زمین جدا میکنی نزدیک یک دقیه هم بیشتر بالا نگه میدارید که همه میگن از الان شکم را صفت میکندنیشخند اما زیاد روی شکم نمی چرخید اما دیروز دو تا سه بار کامل چرخش روی زمین انجام دادید که من خیلی خوشحال شدم و کار دیگه شما روی کف دست فشار اورده وشکمت را از زمین جدا کردید و کاری که  این چند روز خیلی  اقونت زیاد شده بجایی که بابا مامان بگی اقون ناراحت

از شیطونیات بگم که وقت ناهار شما دستان توی غذا هست چند روز پیش مهمانی بودیم شما دستت را توی غذای مامی بردی و دستت چرب شد مامی جون دستت را بالا گرفت شکا پایتان را تو غذا زدید که دستت و پایت را کامل شستم

 

 

 تولدت مبارک

 

 

مهران در حال بازی خواب رفت قربونش برم

مهران در اتلیه در وان.....

 

 

 

 

اجیل مهران به فروش میرسد

 

 

کادوهای مهران

 

 

 

 

 

 

 

 

  

مهران جان امروز26 اسفند شما رو بردیم مرکز بهداشت برای واکسن همراه بابا اول وزن شما 8700 کیلو قد شما 70خدا را شکر همه چیز شما خوب بود به شما قطره اهن دادن و غذا هم گفتن شروع کنید که برای شما ابگوشت گذاشتم شما حالا کمی بی تابی میکنید و تب دارید  

مهران جان شـــــــــــــــــــــش ماهگیت مبارک 

 

پسندها (4)

نظرات (22)

آخرین پلان
26 اسفند 92 0:42
اسفند یعنی فراموش کردن روزهای بدبیاری؛ اسفند یعنی مرور کردن گذشته و تلاش برای آغاز مجدد؛ اسفند یعنی امید،امید به فردا،به فردای بهاری،امید به سبز شدن؛ به امید بهاری قشنگ برای تو و عزیزانت.
میترا
پاسخ
مامان روژینا
26 اسفند 92 10:00
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم
میترا
پاسخ
nira
26 اسفند 92 16:22
شش ماهگیت مبارک مهران جون سال نو رو پیشاپیش تبریک می گم
میترا
پاسخ
مرسی خاله جان انشاانشاالله شما هم سال خوبی داشته باشید
سودابه
26 اسفند 92 18:38
عزیزم نیم سالگیت مبارک............
میترا
پاسخ
مرسی خاله جان
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 1:35
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
میترا
پاسخ
مرسی گلم انشااالله شما هم سالی پر از برکت و خوشبختی داشته باشید
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 1:36
شش ماهگي گل پسري مبارك... دست مامان و بابا درد نكنه كه واسه خوشگل ما سنگ تموم ميزارن
میترا
پاسخ
مرسی گلم از محبتت .
مامان پرنيان
27 اسفند 92 11:03
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی … سالي پر از عشق برايت آرزومندم دوست گلم
میترا
پاسخ
مرسی انشاالله شما هم سالی پر از برکت و خوشبختی داشته باشید
فریبا
27 اسفند 92 12:02
6ماهگیت مبارک خاله جون انشاالله دومادیت عزیزم
میترا
پاسخ
مرسی خاله مهربان. انشاالله
مامان بردیا شیطون
27 اسفند 92 13:03
6ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااااارک فدات بشم چه کارایی یاد گرفتی ماشالا
میترا
پاسخ
مرسی گلم . خدا نکند . اگر اینکارها را انجام نمیداد خیلی زشتت بود
مامان بردیا شیطون
27 اسفند 92 13:04
مامانی از غذاهای سبک مثل فرنی و حریره بادوم شروع کن...تا کم کم معدهاش به غذا عادت کنه
میترا
پاسخ
حریره و لعاب برنج را بهش میدادم مرسی گلم از کمکت
مامان بردیا شیطون
27 اسفند 92 13:04
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
میترا
پاسخ
مرسی انشاالله شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان گیسو جون
27 اسفند 92 14:11
عزیزدلم 6 ماهگی مهران نازم مبارک امیدوارم امشب خوش بگذره بوسسسسسسسسس
میترا
پاسخ
مرسی گلم خیلی ممنون به شما خوش بگذرد
farideh
27 اسفند 92 14:28
666666666666666 ماهگیت مبارکککککککککک خاله جون بوووووووووس سال نومبارک
میترا
پاسخ
مرسی خاله مهربان
نیم وجبی
27 اسفند 92 19:57
چه پسر ماهی دارین هزار ماشالله
میترا
پاسخ
ماشاالله به جونتان
اقا زاده
27 اسفند 92 23:50
سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت . عیدتون مبارک
میترا
پاسخ
عید شما هم مبارک
مهتاب
28 اسفند 92 11:30
اخههههههههههههه عزیزدلمممممممممممممممممممم 6 ماهگیت مبارک ماشالا هزار ماشالا مامانی براش اسفند دود کن
میترا
پاسخ
مرسی گلم حتما
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:15
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
میترا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 5:34
6 ماهگیت مبارک مهران جونم چه عکسای خوشگلی هدیه هاتم مبارک جیگر خاله
میترا
پاسخ
مرسی گلم
مامان مطهره
19 فروردین 93 10:15
سلام.نازی یاد وسایل مطهره افتادم ..چقدر دوستشون داشت.. زنده باشه ..
میترا
پاسخ
مرسی که به ما سرزدید
سارینا
24 فروردین 93 16:42
ماشالا هزارماشالا به گل پسر نازت حسابی ببوسش چقدجیگره ب وبلاگ منم سربزن با اجازه لینکت کردم میتراجونم
میترا
پاسخ
مرسی گلم حتما منم شما رالینک کردم
شاهزاده محمدايليا
26 فروردین 93 16:13
سلام 1 ماه از پسرم بزرگتره كوچولوت دوس دارم باهات تبادل لين داشته باشم موافقي؟
میترا
پاسخ
من دوست دارم باشما دوست بشم من شما را لینک کردم
madarkhanomi
26 فروردین 93 18:30
ای جانم ... چه با مزه خوابیده
میترا
پاسخ
اره خیلی ناز خوابیده