مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

ســونــوگــرافــی فــســقــلــی

1392/5/16 17:38
نویسنده : میترا
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم  دیروز رفتم سونوگرافی و شما رو دیدم   دکتر گفت همه

چی خوبه فقط یه کمی کوچولو هستی اینگار قرار نیست نه من چاق

بشم نه شما تپل شوید و دیگه اسمت را میذارم فسقلی

 گفتند کههفته 34تا 35 هستی20 شهریور به دنیا میایید   وزن شما

هم2 کیلو هست

 تا وقت به دنیا امدن وزن شما دو کیلو نیم میرسد به مامانت گفت که

غذا هندونه خربزه و انگور  بایید بخورم و  روی پهلوی چپ بخوابم .

 

 

امروز رفتم پیش ماما صدای قلبت را شنید فشارمم گرفت وزنم همه کرد

فقط وزنم تو یک ماه تغییر نکرده همان 51  کیلوهستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

reyhaneh
18 مرداد 92 12:13
سلام میترا جون. اومدم وبلاگت بازدید پس بدم. خوشحالم که همه چیز آقا مهرانت خوب پیش می ره. استرس نداشته باش و به خودت بیشتر برس تا توکل به خدا همه چی به خوبی پیش بره. راستی لینکت کردم شما اگه خواستی من رو لینک کن. اینم دو شاخه گل برای مامان و نی نی.
مامان فرشته کوچولو
21 مرداد 92 18:27
سلام عزیزم چه جالب روز زایمانمون با همه منم 20 شهریورم ایشاالله که گل پسرت سالم بیاد تو بغلت