مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

تغییرات مهران در شش ماهگی

1393/1/10 13:21
نویسنده : میترا
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران مامان تعییرات شما در این چند وقت

برعکس پنچ ماهگی زیاد تغییر  درشما ما ندیدیم برعکس در ماه شش کامل روی زمین میچرخی 

از دوم فرودین شما میشینید. از جمعه که 8 هشتم فرودین چهار دست و پا میشید و به یکم به جلو میایید و دوباره به عقب برمیگردید دیروز که نهم فرودین بود شما به زبان خارجی حرف میزنید ادوبودبا من که میگم بچم از الان جمله ای حرف میزندخخخخخخخ

خدا را شکر برای شما سو پ درست میکنیم دوست دارید و میخورید فقط حتما باید گشنه باشید 

پسر گلم شما خیلی به دالی علاقه دارید بالشت برمیداریم جلوی شمادالی میکنیم بعدش شما بالشت را میگیرید و دنبال ما میگردید و غش خنده. وهنوز به لوسی خیلی علاقهدارید تبلیغ که میاد شما نگاهتان به تلویزون و غر میزنید تا لوسی بیاد

مهران جان شما اگر کسی غریبه ببینید بغلتان کند شما نگلهشان نمیکنید

مهران جان شما مهره مار داریدچون هر جا میریم همه از شما خوششان میاد با این که بچه تو فامیل زیاد هست. اما همه شما را خیلی دوست دارند وشما را بغل میکنند.  مهران جاان دیشب دختر عمع ات به دنیا امد 

پسندها (1)

نظرات (10)

آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 3:49
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
میترا
پاسخ
مرسی گلم از محبتت
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 3:50
اي جونم عزيزم ..... الاهي من فداي پيشرفت هات بشم گل من
میترا
پاسخ
خدا نکند گلم
مامی رادین
11 فروردین 93 14:37
سلام مبااارک گل پسر زرنگ ما من شما رو با افتخار لینک کردم خوشحال میشم به ما بازم سر بزنید
میترا
پاسخ
helen
11 فروردین 93 17:37
مامانی مهربون ی نگاهی به پست ثابتم میندازی؟؟!!
میترا
پاسخ
مامان ایمان
11 فروردین 93 22:59
چه افسانه ي زيبايي... زيباتر از واقعيت .. راستي مگر هر شخصي احساس نميکند که نخستين روز بهار گويي نخستين روز آفرينش است؟ نوروزتان مبارک
میترا
پاسخ
مرسی گلم
عسل
12 فروردین 93 17:48
سلام ماشالله به پسر گلتون من هم یک پسر تقریبا هم سن پسر شما دارم به اسم صدرا و سینا که سه سال وسه ماه بزرگتره خوشحال می شیم اگه به ما سر بزنید.
میترا
پاسخ
سلام مرسی گلم به ماسرزدید. انشاالله همیشه پسرهای گلتان سالم باشند
madarkhanomi
14 فروردین 93 14:59
سیزدتون بدر، دشمناتون دربدر، رفقاتون گل به سر، خوشیهاتون صد برابر.
میترا
پاسخ
مامان پرنيان
16 فروردین 93 9:33
الهي خاله قربونت برم خوشگلم . پسر به اين قشنگي خوردن داره . ميترا جونم الهي كه هميشه شاد باشي ببوسش
میترا
پاسخ
مرسی از محتتان گلم
شاهزاده محمدايليا
26 فروردین 93 16:20
غذاي كمكيش رو بعد از 6 ماهگي شروع كردي؟
میترا
پاسخ
نه حریره و لعاب برنج رازود تر شروع کردم
مامان امیرحسین جونی
26 فروردین 93 17:25
ماشاالله چه زود چهار دست و پا میره آفرین مامانی عکسم بزار از پسرمون
میترا
پاسخ
بله زودی چهار دست و پاشد حتما عکس میزارم