مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

پسرم مثل مامان شجاع باش...

1393/2/24 18:34
نویسنده : میترا
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهران خوشکلم امروز شما هفت ماه بیست و هفت روزتان هست من در تدارکات جشن دندونیت هستم بیشتر کارها را من و مامی جون ا  ت داریم انجام میدیم انشاالله بزودی  مهمانی رابگیرم 

مهران جان پنج شنبه اسب مامان مسابقه زیبایی در اشکذر داشت که مقام سوم را اورد که من میخواستم اسبم اول بشه اما نشد وقسمت نبود امسال سال سوم هست که اسب مامان تو مسابقه شرکت میکند و هر سال مقام میاورد ...آرام

اسبم که مقام اورد شما را بغل کردم و رفتم تو میدان و همراه اسب عکس انداختیم شما در حال عکس انداختن  از صدای مجری ترسید زدید زیر گریه .انشاالله بعدا عکسش را گرفتیم در همین پست میذارم.    راستی دیگه امروز فردا هست اسب بابا هم  زایمان کند .آرام

مهران شما وقتی حیوانات را میبینید صداهای عجیبی از خودتان در میارید و میخواهید اسب و گربه وکاسکو . مرغ وغیره را دربغل کنید. زبان

مهران خیلی دوست دارم مثل خودم شجاع و نترس بشی مهران  مامان از هیچی نمیترسد مثلا مامان میترا مار و موش سوسک وچیزهای دیگه را میگیره  یا دیشب خانه باباحاجی مارمولک گرفتم . انشاالله مثل خودم شجاع باشی زیاد به بابا جلیل نرو باباتم شجاع هست نه مثل من خندونکخندونک

مهران جان غذاهای ممنوعی که ما به شما دادیم  . هندوانه. طالبی. پرتقال . لیمو شیرین. لیمو ترش کمی .توت. ماهی .کباب .عدس پلو .خرما .دوغ بازاری .و مرغ و برنج چهار ماهگی بهتان میدادم .....خندونک

مهران این چند روز باید بریم زارچ شهر بابات باباحاجیم هر سال برای عموم که شهید شده روضه میخواند و ما هم باید بریم انجا برای چای دادن کمک کنیم ...چشمک

مهران دوست دارم خیلی دوست دارم هزاران کهکشان دوست دارممحبت

تا پست دیگر بای بای

 

پسندها (20)

نظرات (30)

اقا زاده
20 اردیبهشت 93 18:31
اقامهران گل گلاب
میترا
پاسخ
باران قاصدک
21 اردیبهشت 93 6:53
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
میترا
پاسخ
مامان متين
21 اردیبهشت 93 18:44
سلام قالب جديد مبارك... بله حتما مهران هم مثل مامانش نترس و شجاع ميشه و اميدوارم كه مثل خالش نشه من جرات مار مولك و ديگه ندارم
میترا
پاسخ
قالب برای مهران کوچکتر بود باید قالب جدید سفارش بدم .
fafa
21 اردیبهشت 93 21:51
به به به این مامان فوقالعاده این پسر حتما به شما افتخار میکنه ممنون که بهمون سر زدین و ببخشید که دیر بهتون سر زدم
میترا
پاسخ
مامان دانیال-ویانا
22 اردیبهشت 93 10:14
عزیییییییییزم ایشا الله جشن دندونی به خوبی برگذار بشه هووووووووووووووورا میترا جونم تبریک میگم بهت که اسبت سوم شدای جان آفرین که اینقدر شجاعی خیلی خوبه که آدم اینقدر شجاع باشه ایشالا مهران جان هم به خودت بره واااااااااای خواهر مارمولک میگیری تو دستت؟؟؟؟؟؟ این همه خوراکیه خوشمزه که میخوری نوش جونت هزار ماشالا بهت عزیز دلم بوووووووووووووووووسانشااالله جشن خوبی بگیرم.
میترا
پاسخ
مرسی گلم . بله خیلی خوبه ادم از هیچی نترسه. مارکولک ترس ندارد زیرشکمش کمی نرم هست خیلی باحال هست مرسی عزیزم از نظرت
خاله محمدطاها
22 اردیبهشت 93 11:08
سلام آفرین مامان جون دمت گرم شما شیرزنی ما چی از سوسک میترسیم چه برسه چیزای دیگه ماچ مهران جون یادت نره رمز میخوام لفطن
میترا
پاسخ
بله دیگه منم
مامان فریده
22 اردیبهشت 93 15:59
وایییییییی چه خوب که شما اسب دارید. افرین دوست شجاع خودممممممممم
میترا
پاسخ
بله خیلی خوبه اسب داریم
madarkhanomi
22 اردیبهشت 93 22:14
هشدار ! اگر متوجه مهربانی ناگهانی گل خریدن ، ظرف شستن و … از جانب شوهر خود شدید فریب نخورید آنها در کمین کادوی روز مرد نشسته اند (انجمن زنان زبل)
میترا
پاسخ
مامانی امیرحسین جونی
23 اردیبهشت 93 0:35
چه خوب ماشاالله به دوست اسب سوار خودم دوستم منم خیلی دوست دارم باید خیلی لذت بخش باشه منم چند تا از این غذاهای ممنوعه رو به امیرحسین دادم
میترا
پاسخ
بله خیلی لذت بخش هست . این غذاها بچه را قوی میکند
m0zhde
23 اردیبهشت 93 17:20
میترا
پاسخ
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 9:32
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
میترا
پاسخ
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 12:01
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری)
میترا
پاسخ
فریاد
25 اردیبهشت 93 11:28
وای این عکس اخری واقعا بامزه هست ادم دلش میخواد بغلش کنه
میترا
پاسخ
مرسی که به ما سرمیزنید
fafa
25 اردیبهشت 93 19:39
عزیزم منم رمز میخوااااااام
میترا
پاسخ
خاله صبا
27 اردیبهشت 93 17:37
عایا مایلید تبادل لینک کنیم ؟
میترا
پاسخ
مامان آرزو
27 اردیبهشت 93 19:54
ای جوونم هزار ماشالله زبون کوچولوش چه نازه این گل پسر هزار ماشالله و ای خدا چه مامان شجاعی از چشمهای گل پسری هم شجاعت می بره آفرین به این مامان شجاع
میترا
پاسخ
مامان دانیال-ویانا
28 اردیبهشت 93 13:37
چه عکسای زیبایی قربون مهرانم برم هزار ماشالا راستی میترا جونم ممنون بابت رمز جدیدت ولی خواهر من میزنم باز نمیشه یا شایدم من اشتباه میزنمفاصله بزارم یا نه؟
میترا
پاسخ
زهرا و زکریا
28 اردیبهشت 93 15:54
ماشالله به این گل پسری ولی ما با این مطالب رمز و قفل و چفت و بسط دار چه کنیم خواهرررررررررررررررررررررررررر!
میترا
پاسخ
مامان طاها
29 اردیبهشت 93 1:22
سلام. مرسی سرزدی.ماشاالله چه گل پسری یه سوال فنی: چه طور هوادار شدن رو انتخاب میکنی؟من نتونستم
میترا
پاسخ
اقا زاده
29 اردیبهشت 93 11:39
عزیز پست اخریت با رمز جدید برا من بازنمیشه میشه دوباره برام رمز بفرستید
میترا
پاسخ
دوباره بهت رمز دادم
مامان عليرضا
30 اردیبهشت 93 0:44
سلام میترا جونم.من هر کاری میکنم و دوتا رمزی که بهم دادی رو وارد میکنم نمیتونم وارد پست آخریت بشم.کمک
میترا
پاسخ
madarkhanomi
31 اردیبهشت 93 0:34
دلت تنگ یک نفر که باشی ! تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛ و لحظه ای فراموشش کنی ، فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ، دلت برای همان یک نفر تنگ است ! تا نیاید ... تا نباشد .... هیچ چیز درست نمی شود ... !!!
میترا
پاسخ
afsaneh
31 اردیبهشت 93 2:39
khoda hefzesh kone
میترا
پاسخ
مرسی گلم
خاله صبا
31 اردیبهشت 93 8:02
منم شما رو با افتخار به نام مامان مهران لینکیدم
میترا
پاسخ
نازی
31 اردیبهشت 93 13:24
سلام میترا جون منم رمز
میترا
پاسخ
زهرا و زکریا
31 اردیبهشت 93 15:39
سلام میترا جون رمز هم لطف کردی و بهمون دادی ولی هرچی میزنم وارد نمیشه!!
میترا
پاسخ
tecnomodern
2 خرداد 93 23:45
با سلام اگر دنبال دکـــــــوراسیون و دیزاین متفاوت با سنگ های مهندسی مدرن هستید حتما به وب سایت ما سری بزنید موفق باشید www.tecnomodern.com
میترا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
3 خرداد 93 16:07
عزیزم هر چی رمز زدم نظرات بالا باز نشد....هر دو تا رمز رو زدم نشد اینجا کامنت گذاشتم مبارک باشه جشن دندونیت عزیزم.... دست مامانی درد نکنه...چه تزییناتی.... چه اشی......نوش جونتون... کادوهات مبارک عشق خاله فدات بشم.....
میترا
پاسخ
بخاطر دوستان بدون رمز شد سلامت باشید
madarkhanomi
4 خرداد 93 10:55
زبونت رو نیار بیرون که اینقدر خوشمزه میشی که دلم میخواد بخوووورمت!
مـ ــریـــ ـــــم
11 خرداد 93 13:32
عزیزم فدای چشای خوشرنگت بشم من . عاشقتم جوجه گلم خصوصیتو چک کن . منم رمز ندارم