مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

دو تبریک به پسرم مهران جان

1393/3/11 15:32
نویسنده : میترا
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان     زندگی من       هم نفس من      دوردانه من      دوست دارم پسرممحبت

مهران جان تبریک بهت که سومین دندانت دیروز 93/3/10 دندان بالا سمت راست در امدجشن

مهران جان تبریک بهت که چهارمین دندانت امروز 93/3/11 دندان بالا سمت چپ در امد جشن

دوهفته ای خیلی ننگ شده بودی خودم احتمال داده بودم ننگیت برای دندانت هست.زبان

 مهران جان ماشاالله شما وقتی میخواد دندانت در بیاد لثه ات سفید میشه و من هر یک ساعت نگاه به لثه ات میکنم تا 24 ساعت دندانت نیش میزند خدا را شکر خیلی مامان را اذیت نکردی چشمک

مهران جان خیلی دوست دارم بغلبوس

مهران جان انشالله تو زندگی موفق باشی آرام

مهران فردا داریم انشالله  میریم تهران تا جمعه هم تهران هستیم چشمک

نتوانستم عکس بزارم تو این مطلبغمگین

 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

عسل
11 خرداد 93 18:38
سلام ان شا الله به سلامتی همه مروارید کوچولو های مهران جان بیرون میاد. منم میخوام توی لینک دوستان باشم.
كبري مامان آنیتا((آنیتاعسل مامان وبابا))
12 خرداد 93 3:08
مرواریدات مبارک عزیزم ایشاالله بسلامتی باشه عزیزم
مامانی رادین
12 خرداد 93 16:12
حسين سلطان عشق،عباس ساقي عشق، زينب شاهد عشق وسجاد راوي عشق،كاروان عشق در راه است وخود عشق نيمه شعبان خواهدآمد... اعياد شعبانيه مبارك.
مامان فریده
12 خرداد 93 21:24
واااااااااااااای مبارک دندونات خاله جووووووووووووون
مامان اریان
13 خرداد 93 1:27
واای خدا چه راحت دندون در میاره کاش پسر منم همینطوری باشه مبارکه مهران جون ...خوش بگذره منتظریم زود بیاین
مامانی امیرحسین جونی
13 خرداد 93 2:23
ماشاالله به مهران تپلی خودمون خدا رو شکر که اذیت نشد دیگه یه خورده راحت شدی میترا جون امیرحسین که این روزا لثه هاش خیلی میخاره خیلی اذیت میکنه خیلی سخته بوس واسه مهران تپلی خودم
مامانی امیرحسین جونی
13 خرداد 93 2:26
مطلب پایین و هر چی رمز و زدم باز نشد ایشاالله که به خیر گذشته
مامان متين
13 خرداد 93 9:47
سلام.مهران جون به شهر ما خوش اومدين.ميشه بپرسم از كدوم شهر مياين؟؟اميدوارم بهتون خوش بگذره اگه دوست داشتي خبر بده تا خونه ي ماهم بياي وبا متين از نزديك اشنا بشي خوشحال ميشيم
مامانی
17 خرداد 93 9:47
سلام عزیزم.دعوت شدید به امری خدا پسندانه تشریف بیارید.منتظرتونم
مامان پرنیا
27 خرداد 93 1:17
نازییییییییییییی پرنیا هنوز دندون نداره