مــــــــــــهـــــــــــــــــــرانمــــــــــــهـــــــــــــــــــران، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

پــــســـرم تـــــاج ســــرم مهران

گل پسرم در هشت ماهگی با عکس

1393/3/31 12:03
نویسنده : میترا
298 بازدید
اشتراک گذاری

مهران و هشت ماهگیش 

مهران جان تو ماه هشت خیلی دوست داشتنی شده بودی  مهران جلن انقدر دوست دارم دوست دارم فشارت بدم اما دلم نمیاد وقتی روی زمین نشستی بازویت را میگیرم و تکانت میدم و شما میرید رو ویبره خندونک

مهران تو ماه هشت چهار زانو میشینی به زبان خورمان کش پا میشینی دستهایتم  میزاری روی پایت عکسش را بعدا میزارم........................

مهران جان وقتی چهار زانو راه میروی  مثل اسب که راه میره  و دستهایش صدا میده شما هم دستهایت صدا میکند و باسرعت تمام چهار زانو میرید.............................

مهران جان یاد گرفتی به طرف حمام  در را به زور هل میدید که باز شود و به طرف لگن حمام میروید  و میشینید کنار لگن .  اگر در حمام راببندیم شما نرید تو حمام میزنی به در حمام که بری داخل ....................................

مهران جان اولین باری که ماما گفتی ت. ماه هشت بود  تو ماه هشت کلمه های  مثل بابا ببب میگی اد ت بت لااللللا هم میگی بیشتر جمله میگی اما ما که نمیفهمیمم چی میگی ........................................

مهران در هنگام خراب کاری

 

مهران یواشکی داشت پفک میخورد 

خندونکعینک

مهران تو حمام.....

مهران میخواد درس بخواند

مهران کنار لگن نشسته

پسندها (14)

نظرات (10)

مامانی اریان
31 خرداد 93 16:21
lمهران جونم دوست دارم خاله واااااای شیطون شدیا؟حمام خیلی دوست داری خاله اب بازی
مامان اهورا (نرگس)
31 خرداد 93 23:52
ای وای...جونم عزیز دلم...چقدر ماهی تو...ماشالله به این پسر زبر و زرنگ با این همه شیرین کاری!!!!!!!!!!!!!!1
ماماني پرنيان
1 تیر 93 9:56
سلام ميترا جونم الهي قربون اين شاه پسر نانازي مي بوسمتون گلم
fafa
1 تیر 93 23:50
قربون چشمام که اینقده ناز و شیطونه عزیزززززم خدا حفظش کنه
Man & Ma(مامان فاطمه ناز)
4 تیر 93 15:05
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
مـ ــریـــ ـــــم
6 تیر 93 22:51
ای جااااااااااااانم قربونش برم قیافشووووووووووووووو جوجه . چ نانازی شدی تو بچـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه جون
مامان بردیا شیطون
8 تیر 93 17:06
بلا توی حموم چکار داری..... شیطونتر شدی خاله..... عاشق خرابکاریاتم
مامان بردیا شیطون
8 تیر 93 17:06
سه دسته ازآدمهاراهیچ گاه فراموش نکنید..... کسانی که درسختی ها یاریتان کردند، کسانی که درسختی ها رهایتان کردند و کسانی که درسختی ها گرفتارتان کردند...
sodabe
10 تیر 93 0:55
ای شیطونبلا..همیشه تنت سالم باشه عسلی من..میترا جون رمزی رو که برام گزاشتی عمل نمیکنه.لطفایه بار دیگهبرام بفرست..مرسی
خاله سارا کوچولو
11 تیر 93 13:25
سلام آقا مهران ... من سارام.. 18 تیر دوسالم میشه . بخاطر تولدم مسابقه برگزار میکنم.... اگ بخوای تو هم میتونی تو مسابقه شرکت کنی . مسابقه اینطوریه که نی نی ها عکساشونو برام میفرستن و من مسابقه میزارم که کدوم نی نی خوشگل تره و بعد برنده اعلام میشه... اطلاعات بیشتر در وبلاگ مسابقه ای برای نی نی ها!!! sarajoon91.niniweblog.com